    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Znalazłem se motocykl
    Date: Tue, 15 Aug 2023 23:20:47 GMT

    On 2023-08-15, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ta - szachy trzyde. Złodziej postanowił zrobić w chuja policję i
    > wystawił na widoku żeby go policja znalazła. Policja postanowiła w chuja
    > zrobić złodzieja i nie znalazła moto, które złodziej wystawił żeby go
    > policja znalazła. sw miedzyczasie przyszedł gracz w warcaby i nie
    > wiedząc o szachach trzyde rozjebał i policję i złodzeji. Ty czytasz

    Przetłumaczę. Albo przyjmujemy, że facet jest idiotą skoro kradnie
    swoim charakterystycznym samochodem wprost ze środka osiedla, gdzie
    każdy debil wie, jakiś monitoring się znajdzie, a i samochód widać znany
    w okolicy. No ale wtedy nie ma szachów 3D.

    Albo przyjmujemy, jest geniuszem zła, który pokonał system. Tylko wtedy
    raczej by nie kradł w sposób jaki to zrobił bo motór by mu w końcu
    zabrali. No chyba, że zrobił to wszystko z czystej pasji do gry :)

    > Ok - czyli oprócz tego że mam sobie sam zgrać monitoring, sam sobie
    > sprawdzić numery w UFC, sam sobie samochód sprawcy i moto znaleźć, to
    > mam jeszcze sprawdzić właściwy komisariat żeby nie niepokoić pana
    > dyżurnego z jednostki gdzie kradzież została zgłoszona - czy wy naprawdę
    > jesteście tam w tej policji pojebani?

    Tez mi się to podoba. Nazywa się to odrobieniem zadania domowego. Robert
    zdaje sie nie załapał o co mi we wczesniejszym poscie chodziło.

    > Hmmm - nie, nie pisałeś:P

    Tez nie kojarzę, ale czasami nie nadążam za Waszymi małżeńskimi
    przekomarzaniami, więc mogło mi umknąć.

    > Dzięki;P

    Nie uszkodzili Ci go?

    --