  • 21. Data: 2004-10-14 15:41:29
    Temat: Re: Znalazlem kase, co dalej? kamery
    Od: "SQLvvysyn" <s...@v...pl>

    Użytkownik "Krzys" <k...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:416e1bdb$1@news.home.net.pl...

    > prosze o wykladnie

    Niezdecydowany cwaniaczek.
    Najpierw udawal uczciwego, a teraz go gnebia wyrzuty, ze nie zakosil kasy.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 22. Data: 2004-10-14 16:08:19
    Od: _ValteR_ <s...@n...thx>

    *TB* wrote in <news:ckm47v$la1$1@pippin.nask.net.pl> :

    > http://www.teologia.pl/m_k/00-s.htm
    > siódme przykaznie

    To grupa o prawie z tym powyższym nie ma to nic wspólnego. kropka dot

    --
    Głupota nie zna granic - gdzie stąpnie tam jej terytorium.

  • 23. Data: 2004-10-14 22:28:51
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    Krzys wrote:

> [...]
    >
    > co by bylo gdybysmy poszli w zaparte i stwierdzli ze nic
    > nie znalezlismy i czlowiek zazadal by podgalu z kamer?
    > co by bylo gdyby przyszedl z policja? panowie z stacji
    > wypowiadali sie ze musze im okzac podglad z kamer
    > tylko czy tak na slowo czy jest potrzebny jakis nakaz np. prokuratora?
    > oczwyscie dokladnie widac moje numery rejestracyjne
    > to jak zbieram gotowke....
    > jak wyglada sprawa znaleznego?
    > no i co by bylo gdybym nie oddal kasy, przeciez znalazlem,
    > nie ukradlem:) cale zycie robie i tez mi sie nalezy cos od losu szczecia:)

    No nie wiem czy to jeszcze jest "znalazłem". W końcu sam piszesz że
    sprawdziliście i że widać kto zgubił. Wiesz że zgubiona, wiesz przez
    kogo ... jeśli na dodatek nie chcesz oddać to już chyba nie jest
    "znalazłem" tylko to drugie :P

    --
    Krzysztof 'Asmodeusz' Wachnik
    GG: 2418919

  • 24. Data: 2004-10-16 10:37:52
    Od: "_Normanos_" <n...@w...SPAM-SUXX.pl>

    Krzys napisał(a):

    > teraz to zes powiedzial:)
    > mam nadzieje ze nie jestes sedzia bo wyroki masz jaknajbardziej
    > nieobiektywne i malo przemyslane
    > takim ludziom zycze by staneli w kolejce po olej do glowy

    ma racje. twoje? nie. to oddaj, a nie kombinuj jakby to zrobic aby bylo
    moje.

    --
    =< Normanos >=< mailto: normanos(małpa)wp(kropka)pl >=---
    "...Nie potrzebuje noża, nie mam żadnych celów zbrojnych,

    alt.pl.comp.wyszukiwarki - pozycjonowanie, wiedza tajemna

  • 25. Data: 2004-10-16 16:28:09
    Od: Artur Czeczko <a...@c...mrowisko.one.pl>

    Dnia Thu, 14 Oct 2004 18:08:19 +0200, _ValteR_ napisał(a):

    > To grupa o prawie z tym powyższym nie ma to nic wspólnego. kropka dot

    yyy? A to nie jest prawo?
    A kodeks Hammurabiego albo prawo rzymskie to też nie jest prawo?

    Pozdrawiam,
    Artur

  • 26. Data: 2004-10-16 18:44:04
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 14 Oct 2004, Graszka wrote:
    [...]
    >+ Gdybyś był normalnie uczciwy - jak piszesz - to nie byłoby tego postu i
    >+ twoich dywagacji.

    A to nie jest grupa DYSKUSYJNA ?
    Coście się gościa uczepili że go dywagacje naszły...
    Nie powiadał że *nie chce oddać*.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 27. Data: 2004-10-17 07:22:36
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    TB wrote:
    > http://www.teologia.pl/m_k/00-s.htm
    > siódme przykaznie

    (1) nie tak grupa
    (2) naucz się cytować

  • 28. Data: 2004-10-17 07:25:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Graszka wrote:

    > Gdybyś był normalnie uczciwy - jak piszesz - to nie byłoby tego postu i
    > twoich dywagacji. Ale ty widocznie jesteś uczciwy inaczej, to zjawisko
    > "inaczności" w naszym kraju jakoś się rozrasta. Chciałbyś tylko jakoś sobie
    > wytłumaczyć, że te pieniądze tobie się należą, przecież ich nie ukradłeś. No
    > i najlepiej aby na grupie ktoś dał ci jakieś rozgrzeszenie. Mentalność
    > Kalego! Najnormalniej mdli mnie! Ty nie pytaj co na to nasze polskie prawo
    > tylko oddaj właścicielowi co nie twoje!

    Czy poskarżyłaś się już ojcowi dyrektorowi?

    To jest grupa o prawie - więc udzielaj odpowiedzi merytorycznie i bez
    robienia za świętą Cecylię z liliami.

    Człowiek teoretyzuje z ciekawości (przynajmniej takie mam wrażenie), a
    ty świętoszkowatej piany dostajesz.

    PMS doskwiera?

  • 29. Data: 2004-10-17 07:59:06
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Krzys wrote:
> [...]
    > szczecia:) prosze o wykladnie
    >

    > aaa napisze za jakis czas co bylo dalej :) byc moze sa nowe fakty w

    najlepiej to zrobisz ja ta kase przelejesz mi :) a ja znajde wlasciciela ;)

    A tak powaznie mowiac to postaraj sie poprzez policje odszukac info o tym
    wlascicielu (tabilice sa) i niech sie zglosi.
    Mysle ze moze odpalic Ci wiecej niz 10% :)

  • 30. Data: 2004-10-17 09:04:53
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pl>

    wiadomości news:41721E60.9000007@lechistan.SPAM_PRECZ.com...

    > Człowiek teoretyzuje z ciekawości (przynajmniej takie mam wrażenie),

    Nie zauwazylem teoretyzowania - opisuje faktyczny przypadek. A raszej zal za
    utracona szansa wzbogacenia sie nieuczciwoscia.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt