  • 11. Data: 2004-10-14 09:19:46
    Temat: Re: Znalazlem kase, co dalej? kamery
    Od: "Ares" <a...@o...pl>

    > nadal nie mam odp na pytanie co z znaleznym
    > czy mimo dowodu musze oddac?

    Ponownie witam,
    wszyscy odpowiedzieli Ci stosownie wg.własciwości.
    Odpowiedzi udzielone Tobie napawają mnie optymizmem
    Pzdrawiam Grupowiczów.Ares

  • 12. Data: 2004-10-14 09:28:04
    Od: "195.164.8.132" <e...@p...pl>

    Witajcie.
    oczywiscie, ze nalezy Ci sie 10% znaleznego, tylko czy tem ktos bedzie
    chciał Ci je dać, zalezt to tylko od jego woli, malo tego mozesz nawet
    dochodzic tych 105 sadownie, tylko czy wiesz kiedy ostatni była taka sprawa?
    podobno 50 lat temu.
    pozdrawiam RE.

  • 13. Data: 2004-10-14 10:40:25
    Od: "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl>

    Nalezy ci sie znalezne chyba 10%

  • 14. Data: 2004-10-14 10:45:50
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Krzys napisał(a):

    > znalazlem kasy przy dystrybutorze CPN

    moja mama kiedys zostawila saszetke z pieniedzmi (gruba kasa w srodku)
    w ubikacji na lotnisku (czyli miejsce bez kamer etc ;)), dojechala do
    miejsca docelowego (oddalonego od lotniska ok 200 km - czyli troche
    czasu minelo...) i sobie przypomniala o zgubie... - zadzwonila na
    lotnisko, ale nie wierzyla, ze cokolwiek beda wiedzieli i...
    dowiedziala sie, ze saszetka lezy w biurze rzeczy znalezionych i czeka
    na wlasciciela. Lotnisko w Szwecji, niestety nie wie kto znalazl i
    zwrocil saszetke, w kazdym badz razie jestem ciekaw kim byla ta osoba i
    czy miala podobne dylematy co Ty :)

    W kazdym badz razie, gdybys sam zgubil 1000 plz - pogodzilbys sie z ich
    utrata, czy jednak w nadzieji, ze odnajdziesz - odszukalbys ich? Pewnie
    tak...

    Napisz co bylo dalej...

    --
    pozdrawiam rafi
    www.TwojSklep.bazarek.pl - Twój naprawdę DARMOWY sklep internetowy...

  • 15. Data: 2004-10-14 10:47:58
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Graszka" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Kalego! Najnormalniej mdli mnie! Ty nie pytaj co na to nasze polskie prawo
    > tylko oddaj właścicielowi co nie twoje!

    a mnie mdli jak czytam takie bajadery zamiast konkretnej odpowiedzi na
    konkretne pytanie,

  • 16. Data: 2004-10-14 12:10:03
    Od: "Krzys" <k...@s...pl>

    Użytkownik "::WireFree::" <m...@n...chipdrive.pl> napisał w wiadomości
    > Nalezy ci sie znalezne chyba 10%

    ok dzieki za info

  • 17. Data: 2004-10-14 12:19:18
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > nie no spokojnie
    > zostawilem gotowke
    > jak gosc przyjdzie otrzyma ja da raczki

    > [...]

    > czy mimo dowodu musze oddac?

    No i po co sie pytasz czy musisz oddac, skoro sie zadeklarowales
    ze oddasz.Czlowiek musi w zyciu robic zasadniczo bardzo malo
    rzeczy, reszta zalezy od jego woli. Mozesz zrobic co chcesz,
    czy zlamiesz przy tym przepisy to juz inna sprawa.

    Polecam lekturze (10 sekund zajelo mi odnalezienie googlem):
    http://www.prawonet.pl/strony.asp?id=3136

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 18. Data: 2004-10-14 14:35:03
    Od: "cosmo" <m...@U...gazeta.pl>

> [...]
    > co by bylo gdyby przyszedl z policja? panowie z stacji
    > wypowiadali sie ze musze im okzac podglad z kamer
    > tylko czy tak na slowo czy jest potrzebny jakis nakaz np. prokuratora?
    > oczwyscie dokladnie widac moje numery rejestracyjne
    > to jak zbieram gotowke....
    > jak wyglada sprawa znaleznego?
    > no i co by bylo gdybym nie oddal kasy, przeciez znalazlem,
    > nie ukradlem:) cale zycie robie i tez mi sie nalezy cos od losu szczecia:)
    > prosze o wykladnie
    >

    > aaa napisze za jakis czas co bylo dalej :) byc moze sa nowe fakty w tej

    Odszukać właściciela albo biuro rzeczy znalezionych. Inaczej jest to
    przestępstwo przywłaszczenia.

  • 19. Data: 2004-10-14 15:00:02
    Od: "TB" <t...@n...pl>

    http://www.teologia.pl/m_k/00-s.htm