    From: "pix" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znak towarowy a telegazeta
    Date: Mon, 23 Sep 2002 15:02:42 +0200

    No to sam sobie odpowiem, bo już coś znalazłem ;-)

    Prawo własności przemysłowej art.129 ust.2:
    "(..) nie mają dostatecznych znamion odróżniających oznaczenia, które:
    (..)
    3) weszły do języka potocznego lub są zwyczajowo używane w uczciwych
    i utrwalonych praktykach handlowych."

    Natomiast, w świetle powyższego, to jakim cudem UP przyznał dla TVP
    ochronę słowa "telegazeta" pozostaje dla mnie dalej wielką tajemnicą.

    Pix