    From: "Ciekawski" <c...@b...au>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znak towarowy a nazwa i jej ochrona...
    Date: Sun, 20 May 2007 20:44:28 +0200

    Olgierd wrote:
    > Dnia Sun, 20 May 2007 15:55:02 +0200, Ciekawski napisał(a):
    >
    > Nie ma możliwości zastrzec znaku towarowego słownego składającego się
    > z 2 słów pospolitych - jak np. inkryminowany "jogurt wiśniowy". Jeśli

    bardziej juz ta myjnia samochodowa podchodzi, no ale sa popularne i okreslaja
    juz tym ludzie te uslugi nie majac chyba na mysli tej danej firmy.

    > Myślę, że Cię ściemniają. Jeśli nie masz pod ręką rzecznika, który Ci
    > wyszuka czy taki znak naprawdę został zarejestrowany, napisz do nich,
    > że nie wiedziałeś, że oczywiście usuniesz "swoje naruszenia", ale
    > prosisz o przefaksowanie decyzji UPRP. Jeśli pokażą Ci, że mają taki
    > znak - będziemy się martwić dalej ;-)

    Nikt się do niczego nie przywalał, to nie taka mała firma i by raczej już mnie
    straszyli gdyby mieli podstawy, a tak sobie myśle może czekają aż zbiorą na
    mnie, nie wiem więcej kwitów :) i mnie wykończą. Między te słowa o które mi
    chodzi moge wstawić przecinek i dopisać trzecie słowo i też będzie logiczne
    mniej więcej zdanie. Ot popularne słowa... nigdzie nie mam tego ich logo,
    kolorów, firma ma swoją główną nazwę zupełnie inną, ot musze mieć te słowa na
    stronie by google raczył mnie pokazać :)

    Chyba jestem czysty i dobrze :)
    Dziękuje