    From: "neelix" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Znak B-1 z tabliczką...
    Date: Tue, 29 Apr 2014 21:55:01 +0200

    Użytkownik "Tom N" <8...@3...113146.invalid> napisał w wiadomości
    news:140426.113146.psp+pms.5.29@int.dyndns.org.inval
    id.140426.invalid...
    > ..."DOTYCZY OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH"
    > rozumiem, że skoro brakuje słowa "RÓWNIEŻ" to wszyscy inni mogą jeździć
    > ;-P
    > CROSS: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody
    > FUT: pl.soc.prawo
    > --
    > 'Tom N'

    Mnie to wygląda na absurdalną pomyłkę wymagającą interwencji, wyjaśnienia.
    Dlaczego zakaz ma dotyczyć tylko niepełnosprawnych? Przecież oni właśnie
    dostają ułatwienia w postaci możliwości niestosowania się do niektórych
    znaków dotyczących zakazu ruchu lub postoju. Zabrakło rozsądku i znalezienia
    tabliczki zaczynającej się od "Nie"? Gdyby pisala to inna osoba to mialbym
    wątpliwości czy dobrze popatrzyła. Niestety Polska to często kraj absurdów.
    Jest jeszcze inne wytłumaczenie co do intencji ale zabrakło wyrazu
    "również". Skoro nie chcą tam ruchu a niepełnosprawny ma w prawie furtkę to
    chcieli ją zamknąć tyle że nieudolnie.

    neelix