  • Data: 2005-03-31 09:10:35
    Temat: Re: Znaczenie słowa "LUB"
    Od: "Andrew" <a...@p...bezspamu.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W skrócie - nie, nie jest to "wina" tpsa, ze cena wzrosła - nawet jeśli
    > miałbys umowę na kwotę brutto.

    Faktem jest, że wzrost cen w tym przypadku nie jest winą Telekomunikacji.
    Ale zastanawia mnie jak się ma ta cała sprawa do regulaminu usługi neostrada
    TP.

    Cyt:
    § 30
    1. O zmianach Regulaminu lub Cennika oraz terminach ich wprowadzenia TP SA
    informuje Klienta z wyprzedzeniem jednego okresu rozliczeniowego.
    2. W przypadku otrzymania informacji, o których mowa w ust. 1., Klient może
    wypowiedzieć Umowę w ciągu jednego okresu rozliczeniowego.
    3. Wypowiedzenie Umowy w trybie opisanym w ust. 2. nie powoduje dla Klienta
    niekorzystnych konsekwencji finansowych.

    Nie ma tu mowy o zmianie cennika powodującej wyłącznie podwyższenie ceny
    usługi. Czyli teoretycznie klient ma prawo do rozwiązania umowy w przypadku
    każdej zmiany regulaminu i cennika.
    To, że cennik został zmieniony jest chyba oczywiste, ja w każdym razie
    dostałem nowy cennik.
    A niekorzystne konsekwencje finansowe? - Jak to rozumieć? Bo w mojej opinii
    każda kara nałożona na mnie korzystną nie będzie.

    Andrew