  • 1. Data: 2009-02-03 14:01:01
    Temat: Zmiana statusu podczas przesłuchania
    Od: "Radek" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    czy podczas przesłuchania policja może zmienić status ze "świadka" na
    "podejrzanego"?

    Konkretna sytuacja:

    - pierwszy raz wzywają syna (tlefonicznie) na "rozpytanie", idzie, mówią że
    na razie ma status świadka ale jak nie będzie kapował kolegi to wszystko się
    zmieni, przedstawią zarzuty i zostanie oskarżony, na tym kończy się pierwsza
    wizyta

    - wczoraj dzwonią do niego drugi raz, zapraszają na komendę również w
    charakterze świadka ale już na "przesłuchanie", ma iść jutro, czy oni mogą
    spełnić swoje groźby? tzn. jak zwykle nic nie powie i zmienią mu status
    "oskarżonego" i zamkną w areszcie?

    Jakiś szczyl z jego klasy handlował grami, mój kupił parę i o to cała afera.
    To że kupił wiedzą od pirata. Samo "rozpytanie" odbyło się jak przesłuchanie
    przestępcy ale to już inny temat.

  • 2. Data: 2009-02-03 14:13:31
    Temat: Re: Zmiana statusu podczas przesłuchania
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

> [...]
    > To że kupił wiedzą od pirata. Samo "rozpytanie" odbyło się jak przesłuchanie

    Czyli bronisz bandyty tylko dlatego, że jest Twoim synem?

    Bardzo dobrze mu. Z bandytyzmem trzeba walczyć.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 3. Data: 2009-02-03 14:22:20
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Bardzo dobrze mu. Z bandytyzmem trzeba walczyć.

    Zgadzam się, kara śmierci dla bandytów :-)

    Ale co do kupowania gier, to jeśli nie ma nic poważniejszego na sumieniu to
    postraszą go i wszystko. Nie wyobrażam sobie, żeby miało być inaczej.

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 4. Data: 2009-02-03 14:26:00
    Od: "Radek" <r...@W...gazeta.pl>

    Patryk Włos <p...@i...peel> napisał(a):
    > Czyli bronisz bandyty tylko dlatego, że jest Twoim synem?
    >
    > Bardzo dobrze mu. Z bandytyzmem trzeba walczyć.

    Walczyć trzeba z analfabetyzmem, gdzie napisałem o bronieniu kogokolwiek? Nie
    odpisuj, każda twoja odpowiedź będzie dla mnie bezwartościowa.

  • 5. Data: 2009-02-03 14:29:43
    Od: "Kotlet mielony" <w...@d...mnie>

    Użytkownik "Patryk Włos" <p...@i...peel> napisał w wiadomości

    > Czyli bronisz bandyty tylko dlatego, że jest Twoim synem?
    >
    > Bardzo dobrze mu. Z bandytyzmem trzeba walczyć.
    slownik sobie kup

    --
    http://szacuneczek.org.pl - oprogramowanie dedykowane, aplikacje internetowe
    pisane na zlecenie, oraz oprogramowanie do e-handlu

  • 6. Data: 2009-02-03 14:31:25
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 03 Feb 2009 14:01:01 +0000, Radek napisał(a):

    > czy podczas przesłuchania policja może zmienić status ze "świadka" na
    > "podejrzanego"?

    Podczas nie, ale jest starym i chamskim trickiem organów słuchanie
    potencjalnie podejrzanego w charakterze świadka -- a więc gadaj, bo
    musisz -- a następnie, pod wpływem tych zeznań, stawianie zarzutów.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 7. Data: 2009-02-03 14:32:00
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Tue, 03 Feb 2009 15:13:31 +0100, Patryk Włos napisał(a):

    > Czyli bronisz bandyty tylko dlatego, że jest Twoim synem?

    Ma do tego szczere prawo. Nawet jeśli miałby pewność, że sprawcą jest ów
    syn.
    I po co od razu bandyty.

  • 8. Data: 2009-02-03 14:34:31
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > Walczyć trzeba z analfabetyzmem, gdzie napisałem o bronieniu kogokolwiek? Nie
    > odpisuj, każda twoja odpowiedź będzie dla mnie bezwartościowa.

    A próba uzyskania porady, jak się wykręcić od należnej kary, to nie jest
    bronienie?

  • 9. Data: 2009-02-03 14:35:32
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel>

    > I po co od razu bandyty.

    Przeczytaj sobie, czego dopuścił się synalek.

  • 10. Data: 2009-02-03 14:53:03
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 03.02.2009, o godzinie 15.35.32, na pl.soc.prawo, Patryk Włos
    napisał(a):

    > Przeczytaj sobie, czego dopuścił się synalek.

    No... Kupił kilka gier, które okazały się grami od pirata. Co najmniej
    dwa lata więzienia się mu należą.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*