  • 1. Data: 2005-04-25 09:48:42
    Temat: Zmiana nazwy ulicy a akt notarialny
    Od: "renpas" <r...@w...pl>

    Witam!

    Nie wiem czy sama sobie wymyslam problem ale proszę o poradę.

    Kupuję mieszkanie. Akt notarialny ma być podpisany 4 maja. Przeprowadzka
    dopiero we wrześniu.
    Mieszkanie na ulicy X. Ale ostatnio zmieniono nazwę ulcy na Y co ma być
    uprawomocnione po 10 maja.
    W akcie będzie więc mieszkanie na ulicy X.
    Czy potem muszę jakoś uaktualniać owy akt notarialny i czy będą to dodatkowe
    koszta bo o to głównie się rozchodzi?

    Pozdrawiam

    Renata
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2005-04-25 11:42:41
    Temat: Re: Zmiana nazwy ulicy a akt notarialny
    Od: "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl>

    renpas wyskrobał(a):
> [...]
    > Czy potem muszę jakoś uaktualniać owy akt notarialny i czy będą to
    > dodatkowe koszta bo o to głównie się rozchodzi?

    Nie. W akcie notarialnym jest też numer KW i on jest ważniejszy niż nazwa
    ulicy. A numer KW się nie zmieni.

    --
    Bartek Gliniecki

  • 3. Data: 2005-04-25 11:58:32
    Od: "renpas" <r...@w...pl>

    >Nie. W akcie notarialnym jest też numer KW i on jest ważniejszy niż nazwa
    >ulicy. A numer KW się nie zmieni.

    Uff..
    Dziekuję

  • 4. Data: 2005-04-25 12:06:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Bartek Gliniecki" <e...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Nie. W akcie notarialnym jest też numer KW i on jest ważniejszy niż
    nazwa
    > ulicy. A numer KW się nie zmieni.

    Pod warunkiem, że mieszkanie ma założoną księgę wieczystą, co wcale
    pewne nie jest.

    Tym nie mniej zmiana nazwy ulicy wiele do sprawy nie wniesie. Urzędnicy
    wiedzą, że będzie ona miała miejsce i spokojnie powinno się dać załatwić
    wszystkie formalności. Choć dla porządku rzeczy podejrzewam, ze wielkim
    błędem umieszczenie informacji o już wydanej, ale nie prawomocnej
    decyzji o zmianie nazwy ulicy w akcie notarialnym może sprawę ułatwić.