    From: "Hardoxxx" <h...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zmiana nazwiska - czy zmieniać umowę spółki
    Date: Wed, 2 Jul 2003 18:43:44 +0200

    Nie wiemy jaka to jest spółka - jeśli osobowa - np. jawna to w brzmieniu
    firmy (nazwy) może być ujawnione nazwisko wspólnika, który je zmienił - to
    wiąże się ze zmianą umowy spółki i zgłoszeniem zmian do rejestru. Jeśli sp.
    z o.o. to niekoniecznie - w firmie raczej nazwiska nie ma, a w umowie ...
    moim zdaniem nie. W umowie napisane jest, że "stawający" zawierają umowę - a
    "stawający" miał takie, a nie inne nazwisko i nie da się tego zmienić...