    From: Nomysz <e...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zmiana miejsca zameldowania.
    Date: Mon, 05 Apr 2004 01:24:17 +0200
    Sender: t...@p...onet.pl@aae112.neoplus.adsl.tpnet.pl

    pablio wrote:
    > jesli uscislisz jaki to wyrok (od którego sie odwolales)
    >
    > na pierwszy rzut oka
    > ---- byl to wyrok zaoczny
    > wiec skoro sie odwolales tzn. wnioseles zarzuty to nie jestes karany bo
    > wyrok sie nieuprawomocnil
    >
    > dobra rada zainteresuj sie i staw na nastepne rozprawy
    > zawsze lepiej wiedziec

    Tak, byl to wyrok zaoczny. Odwolanie wyslalem litem poleconym, zeby miec
    w razie czego dowod, ze cokolwiek wysylalem. Tylko zastanawia mnie po
    prostu to, ze sprawa jakos ucichla (wysylalem odwolanie pol roku temu).
    Po glowie chodza mi dwie rzeczy: albo cale formalnosci tyle trwaja, albo
    list przepadl na poczcie. W pierwszym przypadku w sumie nic sie nie
    dzieje. Co natomiast w drugim ? Rozumiem, ze moge korzystac z prawa
    jazdy skoro wyrok jest niewazny (tak sie wydaje na zdrowy rozsadek).
    Tylko czy nie bedzie problemow, w razie jakby jakims przypadkiem moje
    odwolanie nie dotarlo do sadu ?
    Wiem, ze lepiej stawiac sie na rozprawach, niestety to jestniewykonalne
    z racji tego, ze sprawa toczy sie w sadzie jakies 500km od miejsca
    zamieszkania. Stad tez moja korespondencja z sadem.

    Jeszcze raz powtorze pytanko, coby miec "czarno na bialym": moge bez
    problemu w obecnej sytuacji prowadzic samochod ?

    Dziekuje za odpowiedzi i pozdrawiam.
    nomysz