  • 1. Data: 2006-12-01 14:46:38
    Temat: Zmiana konstrukcji dachu a pozwolenie
    Od: Wachcio <S...@p...fm.invalid>

    Witam

    Chce zmienic dach w pietrowce z jednospadzistego na dwuspadzisty oraz
    dobudowac balkon z trzema okraglymi filarami nosnymi. Czy na te
    przebudowy potrzebuje zazwolenie?

    --
    Wachcio
    wachcio(at)poczta(dot)fm

  • 2. Data: 2006-12-01 15:20:59
    Temat: Re: Zmiana konstrukcji dachu a pozwolenie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Wachcio wrote:
    > Witam
    >
    > Chce zmienic dach w pietrowce z jednospadzistego na dwuspadzisty oraz
    > dobudowac balkon z trzema okraglymi filarami nosnymi. Czy na te
    > przebudowy potrzebuje zazwolenie?

    Oczywiście! To poważna ingerencja w konstrukcję budynku i zmiany jego bryły!

  • 3. Data: 2006-12-01 15:31:16
    Od: "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL>

    Uzytkownik "Wachcio" <S...@p...fm.invalid> napisal w
    wiadomosci

    > Chce zmienic dach w pietrowce z jednospadzistego na dwuspadzisty oraz
    > dobudowac balkon z trzema okraglymi filarami nosnymi. Czy na te
    > przebudowy potrzebuje zazwolenie?

    Tak potrzebujesz.
    I mozesz nie dostac pozwolenia na zmiane konstrukcji dachu w przypadku kiedy
    mieszkasz w jakies zabudowie gdzie sasiedzi maja takie same typy dachow jak
    twoj .- niestety przerabialem .

    Jaca

  • 4. Data: 2006-12-01 16:06:54
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "fotomania" <jacek@WYWAL__TO.FOTOMANIA.PL> napisał w wiadomości
> [...]
    > mieszkasz w jakies zabudowie gdzie sasiedzi maja takie same typy dachow jak

    za mało załączników dałeś ;)

  • 5. Data: 2006-12-01 23:37:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    fotomania wrote:

> [...]
    > mieszkasz w jakies zabudowie gdzie sasiedzi maja takie same typy dachow jak

    Nienie - takie coś to w USA.

    U nas pies drapał sąsiadów - ważny jest lokalny plan zagospodarowania
    przestrzennego.

  • 6. Data: 2006-12-02 06:33:56
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał

    > Nienie - takie coś to w USA.
    >
    > U nas pies drapał sąsiadów - ważny jest lokalny plan zagospodarowania
    > przestrzennego.

    Nie wszędzie są plany zagospodarowania. Jeśli nie ma, to decyzję podejmuje
    urzędnik, uwzględniając się m.in. okoliczną zabudowę.

  • 7. Data: 2006-12-02 10:05:36
    Od: Wachcio <S...@p...fm.invalid>

    W przypływie natchnienia Fri, 01 Dec 2006 16:20:59 +0100, Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    >Oczywiście! To poważna ingerencja w konstrukcję budynku i zmiany jego bryły!

    W takim razie co i gdzie potrzebuje zalatwic (np. pozwolenie,
    projekt...) zeby wykonac taka inwestycje. Mam dwa plany w stosunku do
    dachu albo podniesc budynek o ok 0,5 metra i nie zmieniac konstrukcji
    dachu tylko polozyc nowy lub zmienic konstrukcje zeby bylo wiecej
    przestrzeni wewnatrz. Co z balkonem? Drugie pozwolenie jakis projekt?
    Ile mniej wiecej moga kosztowac te formalnosci - pozwolenie,
    ewentualne projekty i nie wiem co jeszcze wiecej

    --
    Wachcio
    wachcio(at)poczta(dot)fm

  • 8. Data: 2006-12-02 14:57:33
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Wachcio" <S...@p...fm.invalid> napisał

    > W takim razie co i gdzie potrzebuje zalatwic (np. pozwolenie,
    > projekt...) zeby wykonac taka inwestycje.

    Wszystkie przeróbki mogą być objęte jednym projektem i pozwoleniem na
    budowę. Musisz skorzystać z usługi budowlańca z odpowiednimi
    uprawnieniami. On zna całą procedurę i pomoże wszystko załatwić.