    From: "MFY" <n...@n...spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zmiana imienia
    Date: Thu, 7 Oct 2004 13:01:23 +0200
    Sender: m...@o...pl@81.190.55.189

    > każde pismo urzędowe, a także wysłać jeszcze raz
    > wszystkie listy polecone które wysłała w swoim życiu podpisując się
    > obecnym
    > imieniem. A dyplom uczelni to nie da rady wymienić bo to przeciez już inna
    > osoba. W praktyce trzeba powtarzać całe studia i oczywiście płacić za ich
    > powtarzanie.

    ROTFL (szczególnie za te listy polecone i powtarzenie studiów;) )
    Poza tym, jak pisałam wczesniej od lat używam "Magda" więc jeśli nawet
    wysyłałam jakies listy zawsze były tak podpisane.
    Jeśli nie znasz się na rzeczy to się nie wypowiadaj. Czy każda kobieta która
    skończyła studia jako panna, też musi zaczynać je od nowa, gdy zmieni
    nazwisko w związku z wyjściem za mąż? Jeśli jesteś niedoinformowany, to
    powiem ci, że istnieje takie coś w danych każdego jak "imiona poprzednie"
    (nawet jest a to miejsce, przy wypełnaniu wniosku o dowód) gdzieś koło
    "nazwisko rodowe".