    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zmiana adresu miejsca pracy
    Date: Mon, 3 Dec 2007 22:17:23 +0100

    W wiadomości news:fj10fi$kpr$1@news.dialog.net.pl +Stefan+
    <s...@o...pl> pisze:

    > Bardzo sensowne tłumaczenie.Ale ja nie wiem jak to "przyłatać" do stanu
    > faktycznego. I niespecjalnie rozumiem dlaczego miałbym przepracować 1.5
    > miesiąca ze stratą [dojady] dla siebie.
    > Aneks zawierał tylko informację o zmianie "miejsca pracy".Zero pouczeń,
    > czy mowy o wypowiedzeniu.
    > Zakład już nie pracuje w dotychczasowym miejscu.Pracodawca żąda ode mnie
    > przepracowania na nowym miejscu 3 miesięcy.
    Przypuszczam, że on ten aneks uważa za wypowiedzenie zmieniające, którego
    warunków przyjęcia odmówiłeś. Tym samym wydaje mu się, że może wymagać pracy
    na zmienionych warunkach do końca okresu wypowiedzenia.
    Tymczasem ja zastanawiałbym się, czy to nie byłaby zmiana warunków pracy z
    pominięciem prawem nalazanych procedur stanowiąca ciężkie naruszenie
    podstawowychobowiązków pracodawcy wobec pracownika. Kwaliwikująca się tym
    samym do rozwiązania stosnku pracy z winy pracodawcy w trybie art. 55 §1^1 i
    z wszystkimi tego konsekwencjami.

    --
    Jotte