    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zmiana Regulaminu Pracy a wypowiedzenie
    Date: Mon, 15 Feb 2010 23:15:32 +0100

    W wiadomości news:pan.2010.02.15.08.05.03@legeartis.org.pl Olgierd
    <n...@n...problem> pisze:

    > Tak? To zmiana godzin pracy z 7-15 na 10-18 -- jest na korzyść czy na
    > niekorzyść?
    Znalazłem takie coś:
    http://e-prawnik.pl/biznes/prawo-pracy/obowiazki-pra
    codawcy-i-pracownika/odpowiedzi/wymagania-co-do-tres
    ci-regulaminu-pracy.html
    (nie skracam, bo niektórzy mówią, że linki zrobione skracaczami po pewnym
    czasie znikają).
    Wynikałoby, że godziny pracy można zmienić po prostu regulaminem.
    Przykładem zakładu pracy, który nawet nie zmieniając regulaminu pracy
    zmienia pracownikowi godziny i rozkład czasu pracy jest np. szkoła.
    Organizując plan zajęć na dany rok szkolny dykektorzy swoim poplecznikom
    organizują czas wygodnie: jak najmniej okienek, wygodne godziny, a
    przeciwnikom dają marnotrawiące czas okienka, gorsze sale lekcyjne itp.
    I nie odbywa się to drogą wypowiedzenia zmieniającego.

    --
    Jotte