  • Data: 2022-07-18 23:24:12
    Temat: Re: Złe parkowanie samochody UA, D, S, CZ, IT
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ostatnio zgłaszałem jednego buraka z UA, co nam zagradzał wjazd na osiedle.
    > Straż wiejska (DC) była nawet chętna odholować, ale tylko pod warunkiem,
    > że na miejscu byłby poszkodowany kierowca - co nie mógłby wjechać czy wyjechać.
    > Akurat tej bramy i dojazdu używają tylko śmieciarki, więc okazji nie było
    > (choć właściwie to jest taki wjazd na podwórko-część wspólną, i zdarza się, że
    parkują tam samochody
    > np. ekip remontowych, jeśli dostaną pozwolenie od zarządu, więc można byłoby coś
    sprokurować,
> [...]

    No właśnie, czy taka SM to musi szukać właściciela via słuzby Ukraińskie
    ? a nawet jeśli to dostaną adres na Ukrainie ale mogą dostać dane
    osobowe, a po tym można przeszukać PESEL i dostać adres ośrodka
    zbiorowego noclegowania.

    Smutne, ale wielu adresów na Ukrainie już nie ma.

    Jechać gdzieś, to jest problem. Duże miasta pozastawiane samochodami, a
    czas reakcji SM kilka godzin. Policja reaguje szybciej, ale co z tego
    jeśli w mieście gdzie jest SM to dzwonią do SM