  • 11. Data: 2004-03-27 08:25:18
    Temat: Re: Złamanie tajemnicy bankowej przez bank
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Goomich wrote:
    > W sumie, skoro niedopuszczalne jest stosowanie tej klauzli, to i bez niej
    > nie można przenieść wierzytelności.

    tylko czy w sformułowaniu "zezwalają kontrahentowi konsumenta na
    przeniesienie praw i przekazanie obowiązków wynikających z umowy bez
    zgody konsumenta" chodzi o też o zakaz samego przelewu wierzytelności?

    KG

  • 12. Data: 2004-03-27 08:35:17
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "Goomich" <g...@u...to.wp.pl> napisał w wiadomości
    > kam <X#k...@p...onet.pl.#X> naskrobał/a w

    > W sumie, skoro niedopuszczalne jest stosowanie tej klauzli, to i bez niej
    > nie można przenieść wierzytelności.

    Dokladnie tak, pare tygodni temu potwierdzil to sad w orzeczeniu (qrde,
    czytalem o nim w "Rzepie" i wciaz szukam), w zwiazku ze spraw wniesiona
    przez GIODO. To bardzo mila wiadomosci dla wszystkich zadluzonych
    dluznikow:-)

    --
    pozdrawiam:-) Marek