  • Data: 2006-05-30 01:16:26
    Temat: Re: Złamanie praw autorskich ?
    Od: "Tiger" <c...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To bardzo interesujace. Tylko, ze ja tez mialem podobny przypadek. I
    > zaden napotkany prawnik nie widzial jak w takim wypoadku wycenic wartosc
    > materialu...

    Bo nie skontaktowal sie ze Stowarzyszeniem Dziennikarzy Polskich (miesci sie
    na ul. Foksal w Warszawie), albo innym podobnym cialem. Oni dysponuja
    (podobnie jak ZPAF) informacjami o wysokosciach "wierszowek" i innych
    jednostek obliczeniowych, a nawet jezeli nie dysponuja - to sa cialem
    wladnym wydac opinie, ktora mozna przedstawic sadowi.

    Idz do SDP i nie zapomnij o tym, zeby w pozwie zaznaczyc przeciwko komu jest
    pozew + koniecznie ADRES pozwanego. Bez adresu pewnie umorza sprawe ;-)

    Pozdrawiam,

    Tiger