  • Data: 2006-06-24 22:14:41
    Temat: Re: Ziobro - nowa interpretacja prawa.
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:e7jvcg$at9$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Mój wariant B uwzględnia wszystkie
    > wypadki spowodowane przez rowerzystę.
    > Nadal twierdze że są oni bez porównania mniej groźni niż kierowcy
    > pojazdów samochodowych, nawet osobowych.

    Myślę, że to bardziej zależy od tego jaką drogą i w jakich okolicznościach
    taki pijaczej jedzie a mniej od tego czym jedzie.
    Jak wesoły gajowy jedzie leśną drogą, gdzie ruch prawie żaden a ewentualne
    auta i tak jadą wolno to ryzyko wypadku małe. A jak pijany rower wtacza
    się na drogą krajową w godzinie szczytu to może być sprawcą prawdziwej
    katastrofy. Po to sąd ma widełki wymiaru kary aby to uwzględniać.
    Upieram się, że zasada powinna być (i póki co jest) prosta i jasna -
    jedziesz po pijaku to jesteś przestępcą, nieważne czy prowadzisz autobus z
    dziećmi czy walec drogowy.