  • 1. Data: 2008-12-14 22:22:55
    Temat: Zgubiłem dowód.
    Od: Solaris <s...@b...inspired>

    Witam.

    Jakieś dwa lata wstecz zgubiłem dowód razem z portfelem. Zaginięcie tego dokumentu
    oczywiście zgłosiłem w urzędzie. Po dwóch latach wpada do mnie policja z pisem, że
    ja nie żyję bo zginełem w wypadku kolejowym w Londynie. Co się okazało jakiś palant
    jechał pociągiem z moim dowodem! Niestety zginął ale mój dowód miał przy sobie więc
    zidetyfikowali go jako mnie. Powiedzieli mi, że załatwią 'wszystko' za mnie. Grozi
    mi coś za zagubienie dokumentu?

    --
    Home: admin.idns.pl (fajek.sytes.net)
    Linux registered user: 408584

  • 2. Data: 2008-12-14 22:59:16
    Temat: Re: Zgubiłem dowód.
    Od: wombi <w...@o...eu>

    Solaris pisze:
> [...]
    > zidetyfikowali go jako mnie. Powiedzieli mi, że załatwią 'wszystko' za mnie. Grozi

    Następnym razem nie zapomnij o tym:
    http://www.dokumentyzastrzezone.pl/

  • 3. Data: 2008-12-15 00:49:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "wombi" <w...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Następnym razem nie zapomnij o tym:
    > http://www.dokumentyzastrzezone.pl/

    I sądzisz, że Policja Angielska weryfikuje dokumenty w oparciu o
    zaproponowany przez Ciebie serwis? Bo coś mi sie nie za bardzo chce
    wierzyć.

    Policja angielska w razie wątpliwości dokonuje sprawdzenia w bazach danych
    Europolu (zresztą, tak jak Polska). Tam Twojego dowodu nie było.

    Co do samej wizyty policjanta, to śmierć człowieka jest zbyt poważnym
    wydarzeniem, by ślepo ufać bazie danych. Jeśli nawet sprawdził, że dowód
    jest utracony, to i tak rozsądek nakazywał sprawdzić na miejscu. Bo czasem
    ludzie nie zgłaszają odnalezionych dokumentów.

  • 4. Data: 2008-12-15 09:05:33
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > jest utracony, to i tak rozsądek nakazywał sprawdzić na miejscu. Bo czasem
    > ludzie nie zgłaszają odnalezionych dokumentów.

    NIe mowiac o takim drobiazgu, jak wyjasnienie KTO rzeczywiscie zginal.

    MarcinJM

  • 5. Data: 2008-12-15 11:34:33
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 14 Dec 2008 23:22:55 +0100, Solaris <s...@b...inspired>
    wrote:

    >Po dwóch latach wpada do mnie policja z pisem,
    z PIS-em?

    >że
    >ja nie żyję
    To nie musisz juz placic ZUS-u ani podatkow ;)

    WAM
    --
    Ostatnie miejsca na Sylwestra 2008!
    http://www.nadmorze.pl/sylwester - Może nad morze?

  • 6. Data: 2008-12-15 12:28:57
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 14 Gru, 23:22, Solaris <s...@b...inspired> wrote:
    > Witam.
    >
    > Jakieś dwa lata wstecz zgubiłem dowód razem z portfelem. Zaginięcie tego dokumentu
    > oczywiście zgłosiłem w urzędzie. [...] Grozi
    > mi coś za zagubienie dokumentu?

    Jesli zglosiles i byc moze masz jeszcze ten papierek to nie. A nawet
    jesli go nie masz z urzedu ty lub policja wyciagna twoje zgloszenie.

  • 7. Data: 2008-12-15 14:49:20
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Np. kilka kredytów wzietych na Ciebie.

    -----