  • 11. Data: 2011-12-12 15:28:39
    Temat: Re: "Zeznania Andrzeja C. - bijącego policjanta z 11.11"
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kamil" <a...@a...com> napisał w wiadomości
    news:c22toncoqtxm$.vg3q09bmbere.dlg@40tude.net...

    > Ale dlaczego tego "skazania" dokonał policjant na miejscu?

    A dokonał? Bo nie wiem, o co chodzi/

    > Bo napisałeś to tak, jakby sędzią był ów policjant i "na miejscu" dokonał
    > skazania w postaci skopania człowieka.

    Moje zdanie jest zbieżne z Twoim. Nie powinien.

    > Qrwa, taki ^%%$&^%%$%&^ jak ten policjant na filmie, w normalnym kraju
    > zostałby ZAWIESZONY do czasu wyjaśnienia sprawy a potem wywalony
    > dyscyplinarnie.

    Jest na chorobowym, więc nie można go zawiesić. Sądzę, ze jak wróci, to tak
    się stanie.

    > nawet gdyby ten gostek kopany "stawiał się wcześniej" to NIC NIE
    > USPRAWIEDLIWIA bestialskiego KOPANIA leżącego gostka przez policjanta.
    > Nie mógł go NORMLANIE skuć???

    W samej rzeczy :-)

    > Otóż nie!!!
    > Taki "policjant" ^$^%*$&&% musiał pokazać kto "jest panem" i leżącego
    > skopać.
    > Życzę z CAŁEGTO serca, by ten pseudo-policjant został tak samo
    > potraktowany
    > kiedyś przez kogoś innego.

    Zemstę zostaw Bogu :-)

    > Ty naprawdę w to wierzysz?
    > Frustrację takich elementów w szeregach policji będzie chronić, wysyłać
    > "na
    > ZLA do wyciszenia sprawy" a potem ją skręcicie. Aż do kolejnej imprezy,
    > gdzie inny element będzie wyżywał się na "dogodnie trafionym" człowieku.
    > Oczywiście teraz JUŻ (chyba?) nie jesteś w tej ekipie, ale wiesz o czym
    > mowa ;)

    Dajmy szansę organom stanąć na wysokości zadania,. Sądzę, że dziennikarze
    nie odpuszczą i zdadzą relację.

  • 12. Data: 2011-12-12 17:13:05
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    >(...)

    > Dajmy szansę organom stanąć na wysokości zadania,.

    Na tym zdjęciu widać, jak w czasie Święta Niepodległosci "organa stają na
    wysokości";- tj. usiłują dzielnie skonfiskować obywatelowi krzyż z różańcem,
    czyli straszliwe narzędzie przemocy, od którego porządek publiczny zawaliłby
    się,...
    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/swieto
    -niepodleglosci-zamieszki,4904757,10711236,fotorepor
    taz-duzy.html

  • 13. Data: 2011-12-12 17:53:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "p 47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > publiczny zawaliłby się,...
    > http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/swieto
    -niepodleglosci-zamieszki,4904757,10711236,fotorepor

    O ile oglądamy to samo zdjęcie - a zdaje mi się, że tak - to ja tu widzę
    policjanta trzymajacego za prawe ramię mężczyznę z krzyżem i obrazkiem.
    Może to coś na krzyżu jest faktycznie różańcem, bo słabo widać, ale
    załóżmy, że tak. Ja tam na tym zdjęciu widzę, że dzierżyciel krzyża usiłuje
    się oddalić, zaś policjant usiłuje temu zapobiec - co wnoszę po kącie
    nachylenia obydwu mężcyzn. Jak Ty z tego wydedukowałeś, że gościowi chcieli
    ten krzyż zabrać, to nie wiem, chyba, że znowu gdzieś w sieci jest jakiś
    filmik i to wynika z tego kontekstu. Z relacji dziennikarzy wynikało, że
    niektórzy z demonstrantów używali rzeczonych krzyży jako broni białej, ale
    czy ten akurat tak czynił, to nie mam zielonego pojęcia. Zauważ, że cała
    scena odbywa się za plecami kordonu Policji, z czego wnoszę, że raczej
    gdzieś doprowadzano zatrzymanego, który się szarpał, niż mu zabierano
    cokolwiek.

  • 14. Data: 2011-12-12 18:40:42
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-12 18:53, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > usiłuje się oddalić, zaś policjant usiłuje temu zapobiec - co wnoszę po
    > kącie nachylenia obydwu mężcyzn. Jak Ty z tego wydedukowałeś, że

    Coraz bardziej wypowiedzi Roberta mi przypominają wypowiedzi Urbana z
    czasów bycia rzecznikiem rządu ;)

    Czyli wymyślanie karkołomnych wytłumaczeń do ewidentnie bezprawnych
    działań władzy.

    Przeinaczanie, wymyślanie hipotez, których nie ma w zeznaniach obydwu
    stron itp.

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2011-12-12 19:49:39
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Kamil" napisał w wiadomości grup
    et...

    >Ale dlaczego tego "skazania" dokonał policjant na miejscu?

    Bo nieuchronność i szybkość karania jest ważniejsza od wysokości kary.
    Jak psa uderzysz na drugi dzień po przewinieniu, to on tej kary nie skojarzy
    z występkiem.
    A taki kibol to przecież głupszy od psa.

  • 16. Data: 2011-12-12 19:52:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > działań władzy.
    >
    > Przeinaczanie, wymyślanie hipotez, których nie ma w zeznaniach obydwu

    Czyli Ty na tym zdjęciu widzisz, że policjant wyrywa mu krzyż? Za ramię
    trzymany dwoma dłońmi? Weź spróbuj to z kimś zrobić i w ten sposób załóżmy
    odebrać komuś miotłe.

  • 17. Data: 2011-12-12 20:52:29
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-12 20:52, Robert Tomasik pisze:
> [...]
    >
    > Czyli Ty na tym zdjęciu widzisz, że policjant wyrywa mu krzyż? Za ramię
    > trzymany dwoma dłońmi? Weź spróbuj to z kimś zrobić i w ten sposób

    Już nie chodzi o ten krzyż, tylko o całokształt Twojej obrony kolegów po
    fachu.

    Widać jak policjant bije? Zapewne miał powód.

    Powodu tego nie ma nawet w zeznaniach policjanta?

    Tym gorzej dla zeznań ;)

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2011-12-12 21:04:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Już nie chodzi o ten krzyż, tylko o całokształt Twojej obrony kolegów po
    > fachu.
    >
    > Widać jak policjant bije? Zapewne miał powód.

    Rozumiem, że potrafisz wskazać tę moją wypowiedź. Bardzo bym prosił.

    > Powodu tego nie ma nawet w zeznaniach policjanta?
    > Tym gorzej dla zeznań ;)

    Z upubliczniono te zeznania?

  • 19. Data: 2011-12-12 21:27:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-12 22:04, Robert Tomasik pisze:
    > wiadomości news:jc5pic$ih1$1@inews.gazeta.pl...

    > Rozumiem, że potrafisz wskazać tę moją wypowiedź. Bardzo bym prosił.

    Na przykład:

    > Uwazasz, ze funkcjonariusz dwukrotnie stosowal srodki przymusu
    > bezposredniego?

    A dysponujemy jakimikolwiek racjonalnymi argumentami pozwalającymi
    wykluczyć taki stan rzeczy?

    > Z upubliczniono te zeznania?

    Pośrednio - poprzez upublicznienie uzasadnienia wyroku.

    Poza tym - tak na logikę, o co już chyba pytano - co może usprawiedliwić
    bicie zatrzymanego po obezwładnieniu?

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2011-12-12 22:28:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Na przykład:

    > zanim

    > A dysponujemy jakimikolwiek racjonalnymi argumentami pozwalającymi
    > wykluczyć taki stan rzeczy?

    I z tego fragmentu wnoszisz, że pochwalam jego zachowanie? Ja pytam, co
    byłow cześniej. Staram sie go zrozumieć po prostu i tyle.

    > Pośrednio - poprzez upublicznienie uzasadnienia wyroku.

    Obawiam się, że tego, to już nie rozumiem naprawdę. Sędzia zapytał, czy
    gość sie wyrywał. Policjant powiedział, że tak. I tyle. Czy z tego wynika,
    że nie mógł tego robić przed filmem? Bo na filmie, to on raczej nogi
    policjanta odpycha, a nie ręce.

    > Poza tym - tak na logikę, o co już chyba pytano - co może usprawiedliwić
    > bicie zatrzymanego po obezwładnieniu?

    Nic. No moze bym jakieś ekstremalne przypadki wymyślił, ale z tym
    zdarzeniem raczej nie mające nic wpólnego. Mnie nie chodzi o uzasadnienie,
    tylko zrozumienie czemu to zrobił.