  • 1. Data: 2011-12-08 16:24:59
    Temat: "Zeznania Andrzeja C. - bijącego policjanta z 11.11"
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=0ydxhIBS-jY&feature=e
    mail

    Pobity "Daniel został skazany na trzy miesiące bezwzględnego więzienia (...)
    policjant Andrzej Czajka, który bestialsko kopał Daniela po głowie a dzisiaj
    jest na zwolnieniu lekarskim, i wobec którego ma się ponoć odbywać postępowanie
    dyscyplinarne, dostanie wyrokiem sądu 300 złotych, które Daniel ma wpłacić na
    konto policjanta Czajki.":
    http://pietkun.nowyekran.pl/post/41668,w-imieniu-rze
    czpospolitej-echa-marszu-...

    boukun

  • 2. Data: 2011-12-08 18:21:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-12-08 17:24, boukun pisze:
> [...]
    > odbywać postępowanie dyscyplinarne, dostanie wyrokiem sądu 300 złotych,
    > które Daniel ma wpłacić na konto policjanta Czajki.":

    Jak dostanie, skoro była "apelacja" (czy jak to się tam nazywa w tych
    kapturowych sądach).

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2011-12-08 18:33:57
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    mail

    czpospolitej-echa-marszu-...

    > Jak dostanie, skoro była "apelacja" (czy jak to się tam nazywa w tych
    > kapturowych sądach).
    > Liwiusz

    A to nie ja pisałem ten opis pod klipem.
    Apelacja to chyba dopiero będzie...

    boukun

  • 4. Data: 2011-12-08 18:42:06
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > A to nie ja pisałem ten opis pod klipem.
    > Apelacja to chyba dopiero będzie...

    No i teraz sam widzisz, jaka jest wiarygodność takich materiałów. Dlatego
    bardzo niechętnie się na nich opieram.

  • 5. Data: 2011-12-08 19:18:07
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

    > No i teraz sam widzisz, jaka jest wiarygodność takich materiałów. Dlatego
    > bardzo niechętnie się na nich opieram.

    Nie uda ci się sedna podważyć, choć bardzo się starasz... Co ma jakiś tam nic
    lub nie wiele znaczący opis pod klipem, do faktów udokumentowanych na filmie?

    Nie od dziś wiadomo, że w Polsce (i nie tylko) łże media publiczne kłamią...
    Ciągle obowiązuje zasada, nie oglądam TV, nie słucham radia reżimowego... Gdybys
    powiedział, że niechętnie się na opierasz na publicvznych mediach, to byłbyś
    bardziej wiarygodny...

    boukun

  • 6. Data: 2011-12-08 19:35:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Nie uda ci się sedna podważyć, choć bardzo się starasz... Co ma jakiś tam
    > nic lub nie wiele znaczący opis pod klipem, do faktów udokumentowanych na
    > filmie?

    Pokazuje ogólny poziom tego typu serwisów. Na filmie widzimy oczywiście
    karygodn zachowane policjanta, ale n a jego podstawie nie mozna nioc
    ponadto stwierdzić. Nie da się z tego wywnioskować, że wcześniej nie doszło
    do napaści przez tego gościa na policjanta czy jakiegoś tam czynnego oporu,
    za który został skazany.

> [...]
    > reżimowego... Gdybys powiedział, że niechętnie się na opierasz na
    > publicvznych mediach, to byłbyś bardziej wiarygodny...

    Średnio zależy mi na wiarygodności w Twoich oczach. Po prostu staram Ci się
    od dłuższego czasu zwrócić uwagę na to, że nie ma się co podniecać
    niezdrowo i trzeba dać czas odpowiednim organom na wyjaśnienie sprawy.

  • 7. Data: 2011-12-08 20:22:11
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

> [...]
    > przez tego gościa na policjanta czy jakiegoś tam czynnego oporu, za który

    Talmudysta jesteś, męczysz mnie po prostu, zachowujesz się, jakbyś był
    reżimowcem i próbujesz rozmydlać nieudolnie fakty...

    Szczera prawda jest taka, że to reżimowe media kłamią, prawdy tam nie
    uświadczysz...

    boukun

  • 8. Data: 2011-12-09 05:14:49
    Od: "p 47" <k...@w...pl>

    > wiadomości news:jbr3ka$6i4$1@inews.gazeta.pl...

    > Talmudysta jesteś, męczysz mnie po prostu, zachowujesz się, jakbyś był
    > reżimowcem i próbujesz rozmydlać nieudolnie fakty...

    Akurat nie sądzę, aby kol. Tomasik był talmudowcem;-), natomiast MZ istotną
    dla oceny obiektywizmu jego wypowiedzi w tej akurat sprawie jest informacja,
    ze jest on czynnym komisarzem policji, można więc spodziewać się
    wystepowania u niego solidarności zawodowej z owym policjantem, ową "ofiarą"
    tej rzekomego "straszliwej" napaści.
    Na marginesie dodam, ze oczywiście nie byłem świadkiem opisywanego
    incydentu, natomiast przyznam, że jakoś niestety trudno mi uwierzyć w
    "policyjną" wersję wydarzeń po tym, gdy kilkakrotnie widziałem ostatnio
    zachowanie policjantów w sytuacjach z "ładunkiem politycznym", a już
    szczególnie strazników miejskich w Warszawie, na Krakowskim Przedmiesciu, w
    związku z krzyżem;-(.
    W moim odbiorze ich postawa i zachowanie tam było z reguły obojetne w sposób
    łamiący ich obowiązki, a czasami po prostu dla mnie haniebne i jest wprost
    mnie zaskakująco żałosne, że dla w sumie nie az tak wielkich pieniędzy tak
    można rezygnowac ze zwykłej przyzwoitości i godności zawodowej, bo nie sądzę
    (mam taka nadzieję), aby sami psychopaci tam pracowali.
    Przykład,- starsza pani modli się tam głośno, -podchodzi do niej pijany
    osiłek i najpierw łapie ją za pierś mówiąc, ze tego jej brakuje i brak
    chłopa jej na rozum padł, gdy ta protestuje to na nią pluje i popycha a
    wszystko dzieje się w odległości 1,5m od szpaleru policyjnego i straży
    miejskiej odgradzającej pałac (nomen omen) namiestnikowski.
    Kobieta i przechodnie zwracają się o pomoc i interwencję do obserwujących to
    tych funkcjonariuszy a oni, rechocąc mówią, ze nic nie widzieli i nie
    interweniują. Osiłek smiejąc się odchodzi wyzywając panią od kur...ich
    moherów......

  • 9. Data: 2011-12-09 08:21:01
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Użytkownik "p 47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > tych funkcjonariuszy a oni, rechocąc mówią, ze nic nie widzieli i nie
    > interweniują. Osiłek smiejąc się odchodzi wyzywając panią od kur...ich

    Tu jest coś więcej na temat zachowania policji:

    NASI POLICJANCI TO NIE BOBBIES 1/3
    http://www.youtube.com/watch?v=RUNHj_-W-xs&feature=d
    igest_thu
    Materiał operacyjny Policji z 25.08.2010 r. Szokujące zachowanie policjantów
    obserwujących burdy kibiców w Bydgoszczy 25.08.2010r. Film został nakręcony
    przez policjantów znajdujących się w pomieszczeniu ukrytym za lustrem fenickim
    tuż przy trybunie kibiców Zawiszy. Na materiale video słychać wulgarne
    komentarze mundurowych na temat wydarzeń na stadionie.

    Komentarze zza szyby

    "(...) to jest bydło, ja pier..., piątki se przybijają, patrz te k... w
    szalikach, co za dziwki (...) tutaj to potrzeba nie wiem co, kule i
    napier..." -- rzucają policjanci, opisując zamieszki.

    Gdy na filmie widać kiboli schowanych za poprzewracanymi stołami i koszami na
    śmieci rzucającymi w policję czym się da, funkcjonariuszom za lustrem puszczają
    nerwy: "k... jakbym wciągnął go tutaj jakbym mu jeb... k... to co tutaj się
    dzieje to...".

    Na bieżąco komentują bijatykę: "(...) przy sektorze 14P, jest może z 12
    policjantów, ale to jest wszystko mało, ale tutaj k... tak napier... pałkami, że
    nie mają już się czym zasłaniać nawet wszystkie tarcze poszły". A po chwili
    krytykują działania kolegów: "gdzie oni wchodzą taką drużynką do sektora ja nie
    wiem, nie no na to nie idzie patrzeć, no k... (...) dawno takiej zadymy nie
    było, tutaj? Dawno chyba 2004, 2005 (...)".

    Sami boją się, że ich kryjówka za fenickim lustrem może zostać odkryta: "nie
    mamy wyjścia, zobacz, a mamy drzwi otwarte? Nie (...) zobacz coś się dzieje, oni
    nie jarzą na razie, spokojnie mówię ci, że nas k... nie widzą, ty poszły bramki
    jaaa".

    Nawet, gdy odpuściły nerwy, już po zakończeniu bijatyki, policjanci wulgarnie
    określają przechodzące tuż przy lustrze osoby, m.in. o 14 -- 15-letnich
    dziewczynach mówią "dziwki".

    NASI POLICJANCI TO NIE BOBBIES 2/3
    http://www.youtube.com/watch?v=4pIXPTwo1_g&feature=d
    igest_thu

    NASI POLICJANCI TO NIE BOBBIES 3/3
    http://www.youtube.com/watch?v=X-m3OEp8LVA&feature=d
    igest_thu

    boukun

  • 10. Data: 2011-12-12 09:48:57
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Thu, 8 Dec 2011 20:35:21 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]
    > do napaści przez tego gościa na policjanta czy jakiegoś tam czynnego oporu,

    Ale dlaczego tego "skazania" dokonał policjant na miejscu?
    Bo napisałeś to tak, jakby sędzią był ów policjant i "na miejscu" dokonał
    skazania w postaci skopania człowieka.
    Qrwa, taki ^%%$&^%%$%&^ jak ten policjant na filmie, w normalnym kraju
    zostałby ZAWIESZONY do czasu wyjaśnienia sprawy a potem wywalony
    dyscyplinarnie.
    nawet gdyby ten gostek kopany "stawiał się wcześniej" to NIC NIE
    USPRAWIEDLIWIA bestialskiego KOPANIA leżącego gostka przez policjanta.
    Nie mógł go NORMLANIE skuć???
    Otóż nie!!!
    Taki "policjant" ^$^%*$&&% musiał pokazać kto "jest panem" i leżącego
    skopać.
    Życzę z CAŁEGTO serca, by ten pseudo-policjant został tak samo potraktowany
    kiedyś przez kogoś innego.

    > Średnio zależy mi na wiarygodności w Twoich oczach. Po prostu staram Ci się
    > od dłuższego czasu zwrócić uwagę na to, że nie ma się co podniecać
    > niezdrowo i trzeba dać czas odpowiednim organom na wyjaśnienie sprawy.

    Ty naprawdę w to wierzysz?
    Frustrację takich elementów w szeregach policji będzie chronić, wysyłać "na
    ZLA do wyciszenia sprawy" a potem ją skręcicie. Aż do kolejnej imprezy,
    gdzie inny element będzie wyżywał się na "dogodnie trafionym" człowieku.
    Oczywiście teraz JUŻ (chyba?) nie jesteś w tej ekipie, ale wiesz o czym
    mowa ;)