    From: "p 47" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Zeznania Andrzeja C. - bijącego policjanta z 11.11"
    Date: Fri, 9 Dec 2011 06:14:49 +0100

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:jbr6cn$6pm$1@mx1.internetia.pl...

    > wiadomości news:jbr3ka$6i4$1@inews.gazeta.pl...

    > Talmudysta jesteś, męczysz mnie po prostu, zachowujesz się, jakbyś był
    > reżimowcem i próbujesz rozmydlać nieudolnie fakty...

    Akurat nie sądzę, aby kol. Tomasik był talmudowcem;-), natomiast MZ istotną
    dla oceny obiektywizmu jego wypowiedzi w tej akurat sprawie jest informacja,
    ze jest on czynnym komisarzem policji, można więc spodziewać się
    wystepowania u niego solidarności zawodowej z owym policjantem, ową "ofiarą"
    tej rzekomego "straszliwej" napaści.
    Na marginesie dodam, ze oczywiście nie byłem świadkiem opisywanego
    incydentu, natomiast przyznam, że jakoś niestety trudno mi uwierzyć w
    "policyjną" wersję wydarzeń po tym, gdy kilkakrotnie widziałem ostatnio
    zachowanie policjantów w sytuacjach z "ładunkiem politycznym", a już
    szczególnie strazników miejskich w Warszawie, na Krakowskim Przedmiesciu, w
    związku z krzyżem;-(.
    W moim odbiorze ich postawa i zachowanie tam było z reguły obojetne w sposób
    łamiący ich obowiązki, a czasami po prostu dla mnie haniebne i jest wprost
    mnie zaskakująco żałosne, że dla w sumie nie az tak wielkich pieniędzy tak
    można rezygnowac ze zwykłej przyzwoitości i godności zawodowej, bo nie sądzę
    (mam taka nadzieję), aby sami psychopaci tam pracowali.
    Przykład,- starsza pani modli się tam głośno, -podchodzi do niej pijany
    osiłek i najpierw łapie ją za pierś mówiąc, ze tego jej brakuje i brak
    chłopa jej na rozum padł, gdy ta protestuje to na nią pluje i popycha a
    wszystko dzieje się w odległości 1,5m od szpaleru policyjnego i straży
    miejskiej odgradzającej pałac (nomen omen) namiestnikowski.
    Kobieta i przechodnie zwracają się o pomoc i interwencję do obserwujących to
    tych funkcjonariuszy a oni, rechocąc mówią, ze nic nie widzieli i nie
    interweniują. Osiłek smiejąc się odchodzi wyzywając panią od kur...ich
    moherów......