  • Data: 2011-12-13 09:40:59
    Temat: Re: "Zeznania Andrzeja C. - bijącego policjanta z 11.11"
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-12 23:28, Robert Tomasik pisze:

    > I z tego fragmentu wnoszisz, że pochwalam jego zachowanie? Ja pytam, co
    > byłow cześniej. Staram sie go zrozumieć po prostu i tyle.

    Nie napisałem, że pochwalasz, tylko że próbujesz usprawiedliwić wbrew
    faktom.

    Tak jak pisałem - jak pobito Pyjasa, to też potem insynuowano, że on
    właściwie sam po pijaku ze schodów spadł.

    A Olewnik to sam się właściwie uprowadził i popełnił samobójstwo.

    > Obawiam się, że tego, to już nie rozumiem naprawdę. Sędzia zapytał, czy
    > gość sie wyrywał. Policjant powiedział, że tak. I tyle. Czy z tego
    > wynika, że nie mógł tego robić przed filmem? Bo na filmie, to on raczej
    > nogi policjanta odpycha, a nie ręce.

    Jeśli robiłby to przed filmem, to znaczy, że wcześniej musiało dojść do
    pierwszej próby zatrzymania, czyli że tych prób było wiele.

    I mimo, że zapewne nawet policjant nie mówi o wielokrotnym zatrzymaniu,
    Ty z uporem sugerujesz, że takie zatrzymania mogły być - jako
    usprawiedliwienie sprawcy.

    > Nic. No moze bym jakieś ekstremalne przypadki wymyślił, ale z tym
    > zdarzeniem raczej nie mające nic wpólnego. Mnie nie chodzi o
    > uzasadnienie, tylko zrozumienie czemu to zrobił.

    Czemu to zrobił - to mnie średnio interesuje. Za to interesuje mnie, aby
    po ewidentnej pomyłce sądowej zamiast poszkodowanego, taką samą karę
    dostał sprawca.

    I należy się poważnie zastanowić nad czymś takim jak orzekanie wyłącznie
    na podstawie zeznań policjantów, ponieważ - jak widać - jest to bardzo
    poważny błąd systemu.

    --
    Liwiusz