    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zerwanie umowy z zespołem
    Date: Fri, 9 Apr 2010 14:11:24 +0200

    polis2010 wrote:

    > Proszę o informację co może być zatem podstawą do rozwiązania oraz
    > czy np. (nie ukrywam że się zastanawiamy) zamknięcie działalności
    > gospodarczej która podpisywałą umowę jest podstawą do zerwania, na
    > jakie artykuły mógłbym się powołać.

    obawiam sie że to co napsiałeś to zbyt mało aby udzielić ci rozsądnej
    rady...

    pozostaje tylko

    gdy nie dojdzie do wykonania umowy na skutek
    okoliczności siły wyższej, zdarzeń losowych lub innych okoliczności, którym
    nie można było zapobiec w tym choroba artysty (nie dotyczy deszczu).

    podpalić interes, zamówić chorobę dla artysty :)