    From: Romek <r...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zepsuty dysk a dane!
    Date: Tue, 14 Jan 2003 18:52:33 +0100

    Dnia Tue, 14 Jan 2003 18:38:59 +0100, "Pawel Rosiak"

    >Użytkownik "Borsuk" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >odpowiedzialnosc

    >Witaj,
    >
    >Za utrate danych odpowiedzialnosc ponosisz wylacznie TY. Trzeba robic kopie
    >cennych danych ....

    Ale prosze powiedz dlaczego???
    Tzn skad taki wniosek.
    Taki wniosek moim zdanim jest usprawiedliwiony tylko w jednym
    przypadku - gfdy w umowie bedzei wylaczona odpowidizlnosc za utrate
    danych. Umowe sprzedazy dysku.
    Natomiast ani ja ani ty- jak sadze nie widzilismy umowy , wiec pytam
    skad wycigasz takie wnioski.

    Moim zdaniem jezeli nic innego w umiwie nei zastrzezono to mozesz
    wystapic z roszczenimi z tytulu rekojmi, odstapic od umowy i zadac
    naprawienai szkody na zasadach oglonych.
    Pozdrawiam
    Romek
    www.prawnik.net.pl