    From: "Yoja" <y...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdjęcie z fotoradaru i termin 30 dni na mandat...
    Date: Fri, 11 Mar 2005 20:42:03 +0100
    Sender: <radiusok>@<unknown>

    gollum wrote:
    > zakladajac sytuacje, ze zdjecie zrobiono mi 500km od miejsca
    > zamieszkania...

    Własnie to przerabiamy na własnej skórze. Fotoradar "złapał" nas w czasie
    wyjazdu na wakacje w lipcu 2004, własnie okoł 500 km od domu. Po okolo 25
    dniach od zdarzenia zadzwonili do nas z komendy z tą przykrą informacją.
    Jako, że mieszkaliśmy wtedy w innym mieście niz wskazywały na to tablice
    rejestracyjne całą dokumentację przesłano nam do komendy policji w naszym
    mieście. Wezwali nas na tę komendę po 3 miesiacach, żebyśmy sobie pooglądali
    zdjęcie z radaru. Sprawa została oczywiście skierowana do sądu grockiego i
    rozpatrywana bez naszej obecności, bo na wszystko sie grzecznie zgodzilismy.
    Dzisiaj własnie dostalismy wyrok w tej sprawie (ponad poł roku od
    wykroczenia). Nasze przewinienie to prędkośc 96km/h przy ograniczeniu 60
    km/h. Wyrok: 300 zł + 80 koszty dodatkowe. :( Przy okazji nie wiem gdzie te
    kwotę mam wplacic bo nie podali zadnego numeru konta. Moze jeszcze cos
    przyslą.

    Pozdr
    Agata