    From: kendy <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdjecie z fotoradaru i "krokodylki"
    Date: Tue, 20 Sep 2011 07:19:31 -0700 (PDT)

    > Poważnie? A mozesz przytoczyc paragraf na potwierdzenie tego stwierdzenia?

    chcial zablysnac ino mu nie wyszlo :)

    A ja znalazlem to:

    "Dlacz ego zdjęcia nie są dołączone do wezwań?
    Prawo wglądu do akt sprawy o wykroczenie (w tym również do obrazu
    zarejestrowanego wykroczenia) obwiniony nabywa dopiero w sądzie - z
    chwilą
    zawiadomienia go o terminie pierwszej rozprawy (art. 67 § 2 oraz art.
    38
    ust. 1 Kodeksu postępowania w sprawach o wykroczenia w związku z art.
    156 §
    1-4 Kodeksu postępowania karnego)."

    Tylko nie rozumiem czemu SM i Policja zdjecie dolaczaly a ITD nie?
    I pisze jeszcze raz - oni wymuszaja na mnie poswiadczenie nieprawdy -
    ja nie mam pojecia kto prowadzil a nie chce mi sie ponosic kosztow
    sadowych tylko po to aby sie dowiedziec kto kierowal. Jako
    'podejrzany' mam chyba prawo wgladu 'w akta' i dowody???

    k.