    Date: Tue, 05 Oct 2010 11:33:04 +0200
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdjecie z fotoradaru - dwóch sprawców

    W dniu 05-10-2010 10:57, Marian Paździoch pisze:
    > Użytkownik "SQLwiel"<n...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A mnie zawsze zastanawiala taka sytuacja: skoro wlasciciel musi wskazac komu
    > powierzyl pojazd (chociaz dla mnie jest to niesprawiedliwe, ale jak mi
    > powiedzial kiedys pewien policjant wreczajac mandat - sprawiedliwosc nie
    > istnieje) to wskazuje np. syna. Syn natomiast twierdzi, ze uzyczyl pojazdu
    > komus innemu. On juz chyba nie ma obowiazku pamietac komu?

    Obowiązku nie, nie musi pamiętać nawet co robił przed godziną, ale to
    jest czyste "palenie głupa".
    Samochód to nie młotek, że się pożycza byle komu.

    Jak się nie pamięta, komu się pożyczyło to znaczy, że się pożycza
    nagminnie komu popadnie i straciło rachubę.
    Mało przekonywujące.

    Tak naprawdę to nie argument działa, po prostu policjantom się nie chce
    szarpać i udają, że wierzą, że co drugi kierowca cierpi na amnezję.
    A im młodszy tym ma większe kłopoty z pamięcią.

    A moja mama jest dobrze po 60-tce i potrafi powiedzieć, czy to ona czy
    koleżanka prowadziła parę tygodni wcześniej, jak je radar pstryknął na
    drodze, którą z tą koleżanką jeździ codziennie do pracy, a prowadzą na
    zmianę i dość losowo.
    Może sie lepjej odżywia?

    Chłopaki, mniej hamburgerów, więcej ryb.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813