  • 61. Data: 2010-04-03 16:24:21
    Temat: Re: Zdjęcie z fotoradaru a druga dwupasmowa
    Od: "Papa5merf" <debilu@hój.ci.w.dupe.cioto>

    Órzytkownik <bikekowal> napisał:

    > no i właśnie to jest cały system. Niestety fotoradar to pojedynczy
    > radar który nie potrafi zdetekować obiektu, w tym przypadku samochodu,
    > z kilku miejsc jednocześnie... w ten też sposób nie jest w stanie
    > rozpoznać, który obiekt w "polu widzenia" przekroczył prędkość, bo nie
    > jest w stanie rozróżnić obiektów.

    kazdy normalny człowiek o tym wie, niestety tempy bandzior w niebieskim
    uniformie tago nie jaży, ob jest tylko od ściągania haraczu, jak nie dasz to
    cię spałuje, albo postraszy sfoimi znajomymi pejsiastymi bandziorami w
    sondzie:O)

  • 62. Data: 2010-04-03 16:27:01
    Od: "Papa5merf" <debilu@hój.ci.w.dupe.cioto>

    Órzytkownik "niusy.pl" napisał:

    > Gdzieś na świecie jest inaczej ?

    tak, fszendzie w cywilizowanym śfiecje jest inaczej, ale żeby to wiedzieć
    trzeba zwiedzić trochę tego świata a nie myśleć że śfiat to telewizja,
    książka, radio:O)

  • 63. Data: 2010-04-03 17:10:58
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "Papa5merf" <j...@d...i.ciotą>

    > tak, fszendzie w cywilizowanym śfiecje jest inaczej, ale żeby to wiedzieć
    > trzeba zwiedzić trochę tego świata a nie myśleć że śfiat to telewizja,
    > książka, radio:O)

    No ale to jak Ty i reszta polaków tam jedzie to chyba ... robicie swoje,
    prawda ?

  • 64. Data: 2010-04-03 17:59:53
    Temat: Re: Zdj cie z fotoradaru a druga dwupasmowa
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 3 Kwi, 17:54, Maciek <f...@e...one.nospam.pl> wrote:
    > b...@g...com napisa (a) w
    > <c...@y...go
    oglegroups.com> :

    > No to jeste my w domu. Celowali w ciebie. P a .
    >
    > --
    > Maciek
    > I spend my time wasting yours.

    A ten znowu swoje...

  • 65. Data: 2010-04-03 18:05:55
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 3 Kwi, 18:24, "Papa5merf" <debilu@hój.ci.w.dupe.cioto> wrote:

> [...]
    > cię spałuje, albo postraszy sfoimi znajomymi pejsiastymi bandziorami w

    nie siejmy tutaj populistycznej propagandy...

  • 66. Data: 2010-04-03 18:11:53
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    b...@g...com napisał(a) w
    <1...@z...go
    oglegroups.com> :

    > A ten znowu swoje...
    A ten znowu cytuje cudze sygnaturki. Nie masz w swoim guglu możliwości
    ręcznej edycji?

  • 67. Data: 2010-04-03 18:13:05
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Ajgor" <n...@...pl>

    > Informuje Cię, że jesteś zawalidrogą. Dziwi Cię to ?

    Rozumiem, ze zeby NIE byc zawalidroga, trzeba przekraczac predkosc? Komu bym
    przeszkadzal, jak by wszyscy jechali przepisowo? No komu?
    Kiedys slyszalem taki BARDZO madry tekst (ktory w dodatku jest porawdziwy).
    Na zachodzie trabi sie na kierowce, ktory lamie przepisy. W Polsce trabi sie
    na kierowce, ktory PRZESTRZEGA przepisow. Sama prawda.

    > Za to powinni zwalniać z policji

    Oczywiscie. Tylko kto by wtedy pracowal w policji? Policjanci lamia przepisy
    drogowe nagminnie wszedzie, gdzie sie pojawia.
    Inny przyklad. Obok mnie do niedawna byla komenda. Zeby bylo zabawniej -
    byla to komenda drogowki. Tuz obok skomplikowanego skrzyzowania.
    Panowie policjanci przyjezdzali do pracy, i swoje prywatne samochody
    parkowali na ulicy. Przy podwojnej ciaglej linii, na wjezdzie ze
    skrzyzowania - tak, ze zeby wjechac ze skrzyzowania na ulice trzeba bylo
    robic slalom miedzy ich samochodami. Czesto na wjezdzie ze skrzyzowania
    staly dwa samochody obok siebie tak, że zeby wjechac, trzeba bylo
    przekroczyc podwojna ciagla linie i zjechac na pas w przeciwna strone. Brzmi
    to jak absurd. Ale tak wlasnie bylo. Teraz komenda zostala przeniesiona
    gdzie indziej, i nareszcie mozna normalnie przejechac. Wiem, ze ciezko w to
    uwierzyc. Ale tak wlasnie bylo. Zainteresowanym dodam, ze chodzi o (byla)
    komende na ulicy Kosciuszki 1 w Legnicy.

  • 68. Data: 2010-04-03 18:26:35
    Od: "b...@g...com" <b...@g...com>

    On 3 Kwi, 20:11, Maciek <f...@e...one.nospam.pl> wrote:
    > b...@g...com napisa (a) w
    > <1...@z...go
    oglegroups.com> :

    > A ten znowu cytuje cudze sygnaturki. Nie masz w swoim guglu mo liwo ci
    > r cznej edycji?
    >
    > --
    > Maciek
    > I spend my time wasting yours.

    W swoim guglu nie mam edycji.

  • 69. Data: 2010-04-03 18:32:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 3 Apr 2010, niusy.pl wrote:

    > Użytkownik "spp" <s...@o...pl>

    > Poje.. Cię. To sposób na zbieranie kasy a nie żaden przywilej

    Proces sądowy to też "sposób", a bardziej uciążliwy.
    Czyli jednak przywilej :]

    pzdr, Gotfryd

  • 70. Data: 2010-04-03 20:01:22
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    b...@g...com napisał(a) w
    oglegroups.com> :

    > W swoim guglu nie mam edycji.
    Przykra sprawa, nawet zaznaczanie i usuwanie tekstu ci wcięło. To może
    zafunduj sobie jakiś sensowny czytnik.