    From: "Tomek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdjęcie w gazecie.
    Date: 4 Apr 2006 00:07:48 +0200

    > Przepraszam, powyższy link jest zły. Chodzi o ten:
    > http://tinylink.com/?md9t0jOWjQ
    >
    > --
    Jak sam widzisz Tobie zabrało to trochę więcej czasu :-). Ja nie potrafę szukac
    w taki sposób jak Ty. Mnie to by mogło zająć dużo więcej czasu. Dzięki za
    informacje. Wychodzi na to ze mogli tak zrobić tylko że nie było im wolno. Ile
    realnie może być warte to co odwalili. Nie będę ukrywał że w dzisiejszych
    czasach nie wolno pogardzić żadnymi pieniędzmi. Zwłąszcza że trochę po świńsku
    zrobili umieszczając zdjęcie tej osoby akurat w takim a nie innym artykule. Tomek