    From: "news" <color@{wytnijto}.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdjęcia, zdjęcia.
    Date: Mon, 26 Jan 2004 20:48:55 +0100
    Sender: color@radius

    "Psychik" <p...@Z...pl> wrote in message
    news:bv3qeo$lkg$1@topaz.icpnet.pl...
    > Użytkownik "krislob" <k...@l...onet.pl> napisał:
    > jesli natomiast jest to zdjecie jednej osoby wykonane nawet w najwiekszym
    > tlumie, ale osoba ta stanowi "bohatera" zdjecia, to musi byc zgoda...

    jest sobie zdjecie - 5 chlopa przy stoliku, np. pija sobie piwo. trzej to
    moi kumple ktorzy nie maja nic przeciwko temu abym umiescil ich zdjecie na
    mojej www, dwoch pozostalych co sie przysiedli nie pytalem o zgode bo ich
    nie znam. czy moge takie zdjecie publikowac ? czy jesli za jakis czas "za
    moimi plecami" zaskarza mnie, nie uprzedzajac aebym np. zdjal to zdjecie z
    witryny, to racja jest po ich stronie ?