  • 1. Data: 2005-03-29 14:52:33
    Temat: Zdjecia i odciski palcow, rzadanie zwrotu
    Od: "Mytnik" <m...@b...pl>

    Kiedys bylem podejrzany o pobicie jakiegos goscia. Zrobiono mi zdjecia i
    pobrano odciski palcow. Prokurator po zapoznaniu sie ze sprawa umorzyl wobec
    mnie postepowanie. Czy moge rzadac teraz zwrotu zdjec i tych odciskow palcow?

    Pozdrawiam
    Mytnik

  • 2. Data: 2005-03-29 15:10:54
    Temat: Re: Zdjecia i odciski palcow, rzadanie zwrotu
    Od: KrzysiekPP <k...@S...op.pl>

    > mnie postepowanie. Czy moge rzadac teraz zwrotu zdjec i tych odciskow palcow?

    ROTFL ... ;-)

  • 3. Data: 2005-03-29 16:07:56
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>

    Użytkownik "Mytnik" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Czy moge rzadac teraz zwrotu zdjec i tych odciskow palcow?

    Możesz też domagac się zrównania z ziemią komisariatu w którym owe odciski
    Ci pobrano.

    HaNkA

  • 4. Data: 2005-03-29 19:12:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl>
    napisał w wiadomości news:d2budr$o80$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Możesz też domagac się zrównania z ziemią komisariatu w którym owe
    odciski
    > Ci pobrano.

    Jedna kopia idzie wyżej. Muszą zburzyć wojewódzką. Inaczej nic nie
    wskóra.

  • 5. Data: 2005-03-29 21:19:41
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > odciski

    > Jedna kopia idzie wyżej. Muszą zburzyć wojewódzką. Inaczej nic nie
    > wskóra.

    Ale tak bardziej serio ;-) Rozumiem uprawnienia PP w przypadku
    zatrzymania. Na jakiej podstawie PP ma prawo do przetwarzania takich
    danych, jeżeli zatrzymany/podejrzany został oczyszczony z zarzutów?

    M.

  • 6. Data: 2005-03-29 22:53:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w
    wiadomości news:d2ch20$fc$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ale tak bardziej serio ;-) Rozumiem uprawnienia PP w przypadku
    > zatrzymania. Na jakiej podstawie PP ma prawo do przetwarzania takich
    > danych, jeżeli zatrzymany/podejrzany został oczyszczony z zarzutów?

    Ustawa o Policji.