    From: BartekK <s...@d...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdalnie "zepsuty" tuner przez (byłego) operatora.
    Date: Thu, 22 Aug 2013 16:45:53 +0200

    W dniu 2013-08-22 15:49, Marek Dyjor pisze:
    > Wyraź swoje żadanie:
    > żadasz aby w terminie 14 dnia albo zdeklarowano sie że urządzenie
    > zostanie doprowadzone do stanu umożliwiającego oglądanie kanałów fta +
    > tego co masz zapisane na dysku lub w zamian za zwrot sprzetu zwrócono ci
    > różnicę miedzy ceną zapłaconą a kosztami jakie być poniósł poprzez
    > dzierżawę sprzętu.
    Ok, jeszcze nie mam odpowiedzi, ale raczej spodziewam się odpowiedzi takich:
    - spadaj na drzewo, sprzęt miał rok (2 lata?) gwarancji, teraz już nie
    odpowiadamy za jego działanie w żadnym stopniu, ani jako gwarant,
    sprzedawca, ani jako niezgodność towaru z umową, ani w ramach
    świadczenia usługi.
    - spadaj na bambus, dawno nie jesteś naszym klientem, nie jesteśmy
    niczym związani, byśmy cokolwiek robili by twój sprzęt działał w
    jakikolwiek sposób. A wręcz wcale nam na tym nie zależy.

    Sytuacja jest trochę absurdalna, bo to wygląda tak, jakby operator GSM
    zdalnie blokował telefony klientom, którym się skończyła umowa lub ją
    zerwali. Gdyby coś takiego się działo - zapłonęłyby salony.
    A że Nka "wymuszała" zakup drugiego tunera przez dość krótki okres (na
    który się załapałem niechcący), potem była wyłącznie opcja dzierżawy to
    klientów niewiele, a ci co byli - to albo olali sprawę i tuner
    wyrzucili, albo olali sprawę, zerwali umowę i dali się oszukać Nce "musi
    pan zwrócić oba tunery" (u mnie też były takie zakusy, włącznie ze
    straszeniem windykacją i karami, ale na szczęście mam zachowane dowody
    zakupu!), albo zostali otumanieni przez Nke na migrację do NCplus i nie
    wiedzą że problem istnieje.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173