    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zdalna lekcja
    Date: Fri, 19 Mar 2021 20:13:56 +0100

    dyskusyjnych:6054f5c3$0$505$6...@n...neostrada.
    pl...
> [...]
    >prowadzenia
    >stacjonarnych zajęć w szkołach założono, że wszyscy nauczyciele mają
    >niezbędną infrastrukturę do ich prowadzenia z domu.

    >Szkoły zaczęły sobie jakoś radzić. Co szkoła, to inny standard. Różne
    >platformy. Do dziś syn ma jakieś tam indywidualne zajęcia na WhatsApp
    >przykładowo. O zagrożeniach z tego wynikających szeroko w mediach,
    >więc
    >nie będę się rozwodził. Rozumiem, ze na początku był taki bajzel, ale
    >rok upłynął. Stworzenie jakiejś platformy edukacyjnej przerosło MEN?

    Z jednej strony - przeroslo.

    Z drugiej ... przeciez po wakacjach dzieci mialy wrocic do szkoly :-)

    >Nie wiemy nawet, co te dzieci słyszały i kto to uruchomił. Na ile
    >znam
    >te platformy, na których uczą się dzieci, to wystarczyło, by ksiądz
    >źle skonfigurował i spokojnie któryś z uczniów mógł całej klasie
    >odtworzyć ścieżkę dźwiękową. Ksiądz jest nauczycielem Religii i
    >jakieś
    >drobna niedoskonałość w zakresie zarządzania uprawnieniami na
    >platformie
    >edukacyjnej w żaden sposób go nie dyskredytują.

    Z drugiej strony ... ksieza powinni sie znac na nowoczesnych mediach,
    bo jak beda ewangelizowac :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=7L9U_D49oB4

> [...]
    >Mogli
    >usłyszeć odgłosy Delfinów, pociąg, a usłyszeli "jęki kobiety". Te
    >jęki
    >którejś mamusi skojarzyły się z pornografią - ale ciekawe czemu. Jak
    >odróżniła to od odgłosów seksu małżeńskiego, czy przykładowo kobiety
    >toczącej walkę wręcz, czy rodzącej dziecko. Oczywiście wiemy, ze miał
    >być film religijny, ale mimo wszystko robienie z tego "hallo",
    >urządzanie kryzysowych spotkać z rodzicami i całą reszta działalności
    >ONETu potwierdza jedynie moje niepochlebne zdanie na temat tego

    No chyba, ze rodzice naprawde urzadzili spotkanie, a onet uczciwie
    opisal :-P

    J.