eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZbigniew Ziobro, nagana dla prokuratora ktory nie zastosowal aresztu › Re: Zbigniew Ziobro, nagana dla prokuratora ktory nie zastosowal aresztu
  • Data: 2007-01-17 10:45:32
    Temat: Re: Zbigniew Ziobro, nagana dla prokuratora ktory nie zastosowal aresztu
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):

    > Nie można.
    > Ale głupot mówił strasznie dużo.
    > Najgłupsze było to że mówił że prokurator z zakopanego postąpił źle, że
    > nie wystąpił o areszt i z tego powodu zrobią mu nie wiadmo co, a jak
    > padło pytanie o dziennikarza czy wystąpią o ten areszt teraz, to
    > powiedział że nie. Czyli wcześniej był to błąd, a teraz już nie jest :)
    >
    > Ale nie wiem czy wiecie że pan geniusz dał nowe wytyczne do prokuratury
    > w zakresie kar - za jazdę po pijanemu rowerem prokurator nie może teraz
    > żądać mniej niż 5 lat zakazu prowadzenia pojazdów, a jeśli sąd orzeknie
> [...]

    a powiedz mi czy te wytyczne sa utajnione? Chcialbym zamiescic na
    stronie a nie chcialbym niku klopotow narobic.

    Slyszlaem juz z wiarygodnego zrodla o takich w ktorych nakazal
    oskarzanie o usilowanie zabojstwa jezleis ktos potrzasa dzieckiem (nie
    precyzujac dokladnie jak ma to 'potrzasanie' wygladac). Intenecje byc
    moze dobre ale sposob wykonania
    chory, oczywiscie w mediach pochawalil sie ze nakazal prokuratorom
    oskarzac o usilowanie zabojstwa te osoby ktore pobily male dzieci.

    P.