    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Zbieg wykroczeń
    <u341i9$roi$2$Shrek@news.chmurka.net> <Uuh5M.802346$BiG3.8576@fx11.ams1>
    <u34rma$roj$3$Shrek@news.chmurka.net> <qQY5M.133552$8YCb.61459@fx03.ams1>
    <u39tfg$4so$3$Shrek@news.chmurka.net>
    <BIf6M.3123604$%ng4.265469@fx09.ams1>
    <u3dn0q$hu9$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <hwA6M.2914142$Z549.1593514@fx15.ams1>
    <u3fdni$pbc$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <u3fiqa$s0t$1$RTomasik@news.chmurka.net>
    <1pz0i3x9pafse$.1cstnucb88j1m$.dlg@40tude.net>
    <pdW6M.1281729$alff.427006@fx07.ams1>
    <u3hrco$rub$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <vxe7M.998061$XEv3.263492@fx13.ams1>
    <u3kig4$e5i$5$Shrek@news.chmurka.net>
    <h9z7M.810011$BiG3.155360@fx11.ams1>
    <u3nebh$53u$6$Shrek@news.chmurka.net>
    Date: Sun, 14 May 2023 00:56:51 GMT

    On 2023-05-13, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > IMHO nie - to nie jest algorytm. Samo GPT to jest to co większość ludzi
    > rozumie jako SI. Natomiast zaskoczeniem jest że to jest tak naprawdę sam
    > moduł językowy. On w założeniu miał mieć "gładką gadkę" w oparciu o to
    > co można znaleźć w internecie a nie zdawać egzaminy lekarskie.
    >
    > Ciekawe czy jego twórcy też byli zaskoczeni.

    E, no nie wiem, dla mnie od zawsze AI to było co napisałem. Nigdy nie
    był to jakiś moduł językowy. Nie czytałem nic bardziej współczesnego z
    sf, ale wyobrażenia czy to Lema, czy to Dicka, czy wielu innych, są
    raczej zbliżone do mojego postrzegania - tzn. odwrotnie rzecz jasna,
    ich, ukształtowały moje.

    --
    Marcin