  • 1. Data: 2006-01-15 19:10:47
    Temat: Zawód sprzątaczka - jaka maksymalna powierzchnia sprzątacznia
    Od: "Matraxus" <m...@i...pl>

    Witam,

    Mojej szwagierce pracodawca dokłada co miesiąc kolejne metry kwadratowe do
    jej obszaru sprzątania.
    Czy są jakieś przepisy dotyczące limitów tej powierzchni lub ewentualnie
    gdzie tego szukać.
    Google niestety niczego konkretnego nie wyszukuje lub też podaje nie
    poprawne hasła w wyszukiwarce.

    Z góry dziękuje za wszelkie informacje

    Matraxus

  • 2. Data: 2006-01-15 20:37:53
    Od: "vertret" <vertret@@@op.pl>

    Użytkownik "Matraxus" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Czy są jakieś przepisy dotyczące limitów tej powierzchni lub ewentualnie
    > gdzie tego szukać.

    http://praca.gazeta.pl/gazetapraca/1,67742,2978681.h
    tml?as=3&ias=8

    --
    vertret

  • 3. Data: 2006-01-16 09:36:42
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 15 sty o godzinie 21:37, na pl.soc.prawo, vertret napisał(a):

    > http://praca.gazeta.pl/gazetapraca/1,67742,2978681.h
    tml?as=3&ias=8

    ROTFL - toś dowalił do pieca :P

    --