    From: JanuszHr <h...@p...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zawieszenie postępowania przez prokuraturę...
    Date: Sun, 21 Nov 2004 22:04:56 +0100
    Sender: a...@p...onet.pl@217.197.74.227

    Dnia Sun, 21 Nov 2004 15:22:49 +0100, Andrzej napisał(a):

    > Witajcie!
    >
    > Mam takie pytanie: toczy się postępowanie o przestępstwo, a podejrzany
    > po otrzymaniu wezwania wysłał do policji pismo, że nie może się stawić
    > bo właśnie wyjeżdża za granicę i go dłuższy czas nie będzie.

    To jest przkład rażącej nieudolności prokuratury.Tu nie tylko należy złożyc
    zażalenie na postanowienie o zawieszeniu ale napisać skargę na rażace
    zaniedbania prokuratury/tego konkretnego prokuratora- z nazwiska i
    imienia/.Skoro podejrzany odpowiedział na wezwanie ,że dopiero wyjedzie to
    nie powinien wyjechać za granice przed wykonaniem czynności procesowej
    którą należało wykonać.
    JanuszHr