    From: "barakuda" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zawiadomienie o przestepstwie - dlugie
    Date: Tue, 14 Feb 2006 18:12:17 +0100

    Jendrzej wrote:
    > Witam
    >
    > Sumujac, to firma stwierdza, ze zostaly wykorzystane trzy fragmenty
    > mapy na szkolnej stronie i stronie komercyjnej, kiedy jedynie jeden
    > fragment mapy jest dostepny na szkolnej stronie i nic wiecej.
    >
    > Mam nadziej, ze teraz jest jasniej :)
    >
    > Pozdrawiam
    > Jendrzej
    coś mi się wydaje ,że ktoś szuka łatwego i szybkiego zarobku ,nie wiem jaką
    funkcję pełnisz w tej szkole ale radzę dokładnie to wyjaśnić.
    To musi być jakaś szczególna mapa ? Nie mogę pojąć na jakiej zasadzie firma
    chce od szkoły odszkodowania za to ,że na "obcej dla szkoły" stronie jest
    umieszczona mapa.To tak, ja gdyby mieszkaniec twojej miejscowaości wybił
    szybę, a tobie każą za szybę płacić.
    Więc albo ja czegoś nie mogę pojąć albo niezbyt konkretnie to wyjaśniasz
    lub jakieś fakty celowo pomijasz.Następna sprawa ,czy rodzaj tej mamy może
    odrazu sugerować ,że uczeń ,który umieścił ją w swojej pracy nie był jej
    autorem lub nie wziął jej z ksiązki np.:"swojego ojca ? -który takie mapy
    rysuje"
    Dodam ,że niedawno pewien cwaniak chciał pozwać do sądu o nuaruszenie prawa
    autorskich znaną autorkę ponieważ twierdził ,że to właśnie on wymyślił imię
    "Hary"
    Jeżeli jednak faktycznie szkoła naruszyła prawa firmy to może poprostu
    przeprosić i "dogadać" się z firmą a nawet im zaproponować ,że to jest
    reklama dal tej firmy - i gdy będzie to porządna firma to wydaje się ,że nie
    będzie problemu ,a strona komercyjna niech cię nie obchodzi - no chyba ,że
    to twoja strona ?
    barakuda