    From: a...@p...wprost.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa - pytanie
    Date: 25 Dec 2002 17:48:09 +0100

    > W czyim imieniu tak piszesz?
    > "Wiekszosci z polskiego spoleczenstwa"??
    > Może lepiej byłoby także dla Ciebie, gdyby moja rodzina łożyła na mojego
    Ojca, a Twoja na twoją rodzinę???
    > Przynajmniej nie zywilibyśmy urzedasów-darmozjadów po drodze????
    > I nie wystarczy Ci, że Tatuś/Mamusia podczas pobytu w szpitalu "za darmo"
    dostawali jedzonko okrągłe dni za dniem, i że pewnie dlatego było tak marne, a
    rodzinka mogła odłożyć z chlebusia i masełka na transport?????

    Napisalam w imieniu obecnie obowiazujacego w Polsce prawa jakim jest system
    lecznictwa - spoleczenstwo (celowo podkreslilam, ze wiekszosc gdyz idealow nie
    ma nigdzie) regularnie, co miesiac przekazuje (kwestia wywolywania odruchow
    radosci towarzyszacych tej czynnosci jest juz zupelnie inna sprawa) czesc ze
    skladki "ZUS" na tzw. "zdrowotne" z ktorego nastepnie jest finansowana sluzba
    zdrowia.

    Tak wiec nie unos sie gdyz swoimi pogladami odbiegasz od meritum zagadnienia.
    Jezeli chcesz zmieniac system - rob to ale w innym watku, dla mnie akurat ta
    sprawa w tym momencie nie ma znaczenia, moze poza tym, ze stanowi odnosnik do
    przepisow na jakich i o ktore moge oprzec swoje podejrzenia co do popelnienia
    przestepstwa.

    A.