    From: "666" <j...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zawiadomienie o popelnieniu przestepstwa - pytanie
    Date: Tue, 24 Dec 2002 14:40:12 +0100

    Nie jestem przekonany, czy opłacane m.in. z moich podatków pogotowie ma odwozić
    wyleczonych w szpitalu do domów zamiast zbierać połamańców z ulic.
    Gdy mój Ojciec wychodził ze szpitala, a sam mógłbym nie dać rady Go zabrać, to po
    prostu zaoferował zapłatę za zawiezienie (w tym częściowo wnoszenie po schodach),
    nawet nie wiem ile, ale może nawet 70 zł.
    Umowa to umowa, nawet ustna.
    JaC

    > Wystarczy pisemne powiadomienie prokuratury bez podawania podstawy prawnej.
    > W zawiadomieniu należy opisać okoliczności wyłudzenia kwoty, podać datę oraz
    ewentualnych świadków.