  • Data: 2005-04-23 12:47:46
    Temat: Re: Zawiadomienie o odrzuceniu oskarżenia
    Od: "Otto von Falkenstein" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur M. Piwko najpierw twierdził, że jest niewinny, ale jak go dobrze
    przesłuchano, zeznał:

    > In the darkest hour on Fri, 22 Apr 2005 20:03:11 +0200,
    > Otto Falkenstein <f...@g...pl> screamed:
    > >

    > Pytałeś kiedyś o klienta news pod Windows z zaawansowanym
    > filtrowaniem. Przetestuj Xnews (http://xnews.newsguy.com/).
    > Ww kretyna odfiltrujesz spokojnie po nagłówku 'NNTP-Posting-Host'.
    > Filtruj po adresach '138.89.*' i '141.153.217.*'.
    > Mnie (używam innego klienta) kretyn nie wyskakuje z worka zupełnie.
    > Jedynym widocznym śladem jego obecności są jego wybroczyny
    > w postach osób trzecich.
    >
    > Artur

    niestety standardowe killfile w xnews sortuje tylko po nicku i emailu,
    a te nasz kochany kameleonik regularnie zmienia (za każdym razem jak
    siepojawia z kolejną porcją wypocin). Spróbuję znaleźć coś innego.
    Właśnie testuje xananews oraz gravity.

    --
    falkenstein
    Ordo Lumine