    From: ace <c...@c...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zawiadomienie o odrzuceniu oskarżenia
    Date: Wed, 20 Apr 2005 17:15:44 GMT

    Buc z Lublina Otto Falkenstein wykrztusil:

    Wiec wydaj na to pieniactwo 300 wlasnych zlotych. Co wcale nie jest tak
    wygorowana olata za wynajecie sadu do bzdurnej sprawy.

    Te pewnosc sad nabywa od Ciebie. Widac nie przekonales saedziego ze
    Twoje pieniactwo jest warte czasu sadu i pieniedzy podatnika.

    > To nie Ameryka i precedensów nie ma.

    Otto, znowu poposujesz sie lubelskim kretynstwem. Zwolnienie od kosztow
    nie podlega pod zadne prawo zwyczajowe. Na to jest paragraf i koniec.