  • Data: 2014-01-23 18:22:07
    Temat: Re: Zawiadomienie do prokuratury o pomówienia ...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "gurson" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:lbqmtp$msh$1@node1.news.atman.pl...
    > WItam
    > Wysyłam na dniach pismo do prokuratury o ustalenie osób którzy mnie
    > pomawiają i oczerniają na forach itd - wydaje mi się że to konkurencja,
    > na forach można pisać anonimowo. Czy prokuratura przyśle mi pismo do dom
    > o wszczęsciu postępowania czy jak to jest ??
    > Bo jak rozumiem to prokurator zwróci się do administratora forum o
    > ustalenie adresu IP tej osoby która pisze bzdury

    Przeważnie otrzymasz wezwanie do właściwej jednostki Policji, celem
    przesłuchania Cie w charakterze swiadka. Z tego powodu praktyczniej jest
    złożyc zawiadomienie ustnie doprotokołu w takiej sparwie, niż wysyłać
    pismo.

    Prokurator, o ile uzna, ze działania faktycznie naruszają prawo, zarząda
    najpierw od administratora forum adresów IP sparwców, a potem ustali, czyje
    to IP, o ile to bedzie możliwe. Do ustalenia sprawcy to jeszcze trochę
    zbytt mało, ale czasem się udaje :-)