  • Data: 2005-06-07 01:35:57
    Temat: Re: Zatrzymanie sprzętu komputerowego.
    Od: "Adam" <A...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:d82cog$rir$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > No ciekawe, to sa czasami naet ludzie, rozumiem ze grzecznie poprosiles:)
    > ?
    > Mieli jakies objekcje czy od tak sobie powiedzieli: "dobrze " zostawimy
    panu
    > komputer:)"?

    Byłem bardzo grzeczny przez całe przeszukanie, wręcz pomagałem....
    Ale jak wpadli na pomysł zabrania kompa to wtedy bardzo zdecydowanie się
    postawiłem: "absolutnie odpada", "nie ma takiej możliwości", "zapomnijcie o
    zabraniu komputera", "po moim trupie".
    Byli nieco zaskoczeni moją reakcją, popatrzyli po sobie i ... odpuścili, a
    właściwie zadowolili się zabraniem dysków z tegoż komputera (na którym
    obecnie pisze te słowa).

    --
    Pozdrawiam.
    Adam