  • Data: 2008-04-05 09:25:53
    Temat: Re: Zatrzymanie siłą przez ochronę + olewka policji
    Od: "fotografffffff" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Widzę, że dyskusja się rozrosła ;), ale to raczej przez niektórych
    pieniaczy, gdyż konkrety są wiadome. A moje pytanie jest takie: jeśli
    ochroniarz będzie mnie chciał zatrzymać (ale nie na siłę zaprowadzić do
    pokoju zwierzeń), po prostu wydaje mu się, że coś ukradłem - ale tylko mu
    się wydaje, nie piszczy żadna bramka, to co będzie gdy będę zwyczajnie
    próbował wyjść z marketu mimo, że zachodzi mi drogę? Pytam bo dotychczas
    miałem sytuacje, gdy bramka piszczała więc nie wychodziłem, tylko czekałem
    na przyjazd policji (poza jedną sytucją, ale wtedy nie miałem pojęcia o
    prawie i młody byłem). Ja się gdzieś spieszę i nie mam czasu, aż jakiś
    psychopata będzie wzywać policję bo ma objawienie, że coś ukradłem. Co w
    takim przypadku?
    Pozdrawiam

    PS. Dalej nie wiem czy policja miała obowiązek wysłać bezzwłocznie patrol do
    tego sklepu, a jeśli tak to co mogę z tym zrobić?