    From: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zatrzymanie siłą przez ochronę + olewka policji
    Date: Fri, 04 Apr 2008 23:21:55 +0200

    W dniu 2008-04-04 21:00 fotografffffff pięknie wystukał/a:
    > Witam,
    > temat wałkowany parę razy, ale mam na gorąco konkretną sytuację. Byłem przed
    > chwilą w pewnym markecie i przy wyjściu zastałem taką sytuację:
    > Dwóch karków podchodzi do jakiegoś starszego pana i chcą od niego jakiś
    > paragon. Dialog wygląda mniej więcej tak:
    > "Bez paragonu stąd nie wyjdziesz",
    > "A właśnie, że wyjdę"
    > "Nie wyjdziesz"
    > "Wyjdę"
    > "Nie wyjdziesz" i w tym momencie dwóch panów karków zaciąga siłą starszego
> [...]

    Na ogół jest tak, że zaciągają nie w celu pobicia, tylko nie robienia
    zamieszania w markecie. Pewnie tego pana w tym pokoiku zrewidowano i jak
    nic nie ukradł - wypuszczono. Na ogół, jak się nawet okaże , że ktoś
    jednak ukradł- nie dzwonią po policję, tylko proponują klientowi, żeby
    poszedł do kasy i zapłacił za to co wziął.

    --
    animka