  • Date: Tue, 14 Nov 2006 17:26:21 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zatargi sąsiedzkie

    Grzesiek wrote:

    > Z zeznań świadków sąsiada wynika, że stali w miejscu, z którego nie widać
    > miejsca zdarzenia - zasłania je płot. Czy można jakoś zebrać świadków i
    > policję w tym miejscu, żeby pokazali w jaki sposób to wszystko zobaczyli?
    > Czy można domagać się, aby sąsiad udostępnił samochód do wykonania wyceny
    > przez wskazanego przeze mnie lakiernika?

    A po co? Przy tak idiotycznych kłamstwach sąsiada w sądzie nie ma szans
    - o ile wszystkiego dopilnujesz.

    Primo: sam zarzut celowego staranowania taczką wydaje się co najmniej
    idiotyczny.

    Secundo: różnice wysokości uszkodzeń, choć nie są 100% pewne (może np.
    akurat w tym miejscu coś wystawało i taczka podskoczyła) będą widoczne
    na zdjęciach.

    Tertio: zeznania "świadków" nie trzymają się tzw. kupy.

    IMHO skończy się w najgorszym przypadku na umorzeniu, a w najlepszym na
    skazaniu sąsiada i jego "świadków" za wprowadzanie w błąd wymiaru
    sprawiedliwości.