  • 1. Data: 2006-02-17 10:36:06
    Temat: Zatarcie skazania
    Od: "Tomek" <d...@b...pl>

    Witam

    Ponad 3 lata temu zostalem skazany na kilkumiesieczny okres pozbawienia
    wolnosci. z tym ze dostalem 3 lata w zawieszeniu. w czerwcu oplynal okres
    zawieszenia.

    Czy w zwiazku z tym moge wyslac wniosek o zatarcie skazania do sadu?

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2006-02-17 12:00:31
    Temat: Re: Zatarcie skazania
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Tomek" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Czy w zwiazku z tym moge wyslac wniosek o zatarcie skazania do sadu?

    Nie wysyla sie zadnych wnioskow.
    W grudniu skazanie zostalo zatarte z mocy samego prawa

    Pozdrawiam
    SDD

    --
    Przepisu, jak życie wziąć w cugle, nie znajdziesz nawet i w Google. (SDD)

  • 3. Data: 2006-02-18 18:57:40
    Od: "Tomek" <d...@b...pl>

    > Użytkownik "Tomek" <d...@b...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wysyla sie zadnych wnioskow.
    > W grudniu skazanie zostalo zatarte z mocy samego prawa
    >
    > Pozdrawiam
    > SDD

    Czyli mam rozumiec ze w przypadku gdyby mnie pytali czy bylem karany to moge
    smialo powiedziec ze NIE?

  • 4. Data: 2006-02-18 21:27:26
    Od: "Dr" <j...@m...pl>

    > Czyli mam rozumiec ze w przypadku gdyby mnie pytali czy bylem karany to
    > moge
    > smialo powiedziec ze NIE?

    moje 3 grosze: jelsi odp. na pyt. kolegi brzmi TAK, tzn., ze jesli na pyt. o
    karalnosc odpowie ze byl karany poswiadczy w ten sposob nieprawde? fajnie

  • 5. Data: 2006-02-18 21:54:31
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Dr wrote:
    > moje 3 grosze: jelsi odp. na pyt. kolegi brzmi TAK, tzn., ze jesli na pyt. o
    > karalnosc odpowie ze byl karany poswiadczy w ten sposob nieprawde?

    Tak. A jeśli ktoś inny powie, że był karany to teoretycznie odpowie za
    pomówienie :)